Cesta herní producentky Jade Raymond napříč celým herním průmyslem pokračuje. Dle zdrojů webu Bloomberg populární a vlivná vývojářka odchází ze studia Haven, které v roce 2021 sama založila. Ačkoliv se to Jason Schreier snažil zjistit, důvod jejího odchodu zůstává neznámý.
Studio už od svého začátku spolupracovalo s PlayStationem, přičemž v roce 2022 došlo ke kompletní akvizici. Tým měl na starosti vývoj velké multiplayerové PvP akce Fairgame$, která v době svého představení příliš rozruchu neudělala. Titul měl v nedávné době projít kolečkem interního testování, které údajně moc dobře nedopadlo. Proto se dle zdrojů někteří vývojáři o hru docela bojí.
Právě vlažné přijetí a nedobré testy mohli být důvodem, proč se Raymond tým rozhodla opustit. Na mysl v tomto spojení přichází rčení o tom, jak kapitán tonoucí se loď opouští vždycky jako poslední – pravidlo, které v praxi funguje většinou obráceně. Jedná se ovšem o čiré spekulace, které svůj apokalyptický podtext naplní až s oficiálními informacemi. Vzhledem k neúspěchu podobné akce Concord bychom se však nedivili, kdyby Sony nakonec Fairgame$ zrušilo.
„Jade Raymond byla při zakládání společnosti Haven Studios neuvěřitelnou partnerkou a vizionářkou. Jsme jí velmi vděční za její vedení a přínos, přičemž jí přejeme vše nejlepší v další kapitole. Jsme odhodlaní podporovat Haven Studios i nadále a těšíme se na pokračování jejich cesty,“ zní prohlášení Sony. Současně došlo k doplnění, že tým nově povede dvojice Marie-Eve Danis a Pierre-François Sapinski.
Pro producentku se jedná o další neúspěšnou kapitolu, které předcházelo zrušení ambiciózního projektu Gaia pod hlavičkou studia EA Motive a neúspěch streamovací platformy Google Stadia. Za úspěšné se v konečném důsledku dá považovat akorát letité působení v roli šéfky Ubisoft Toronto, kde pomohla na svět značce Assasssin's Creed. Tak snad se jí nakonec podaří ještě někde uchytit.