Mordhau

Mordhau

Články

Na evropském udílení cen CEEGA bodovali Češi i Slováci

CEEGA, neboli Central & Eastern European Game Awards, neboli ceny her z regionů střední a východní Evropy, znají své vítěze. Ti byli oznámeni v pátek v polské Poznani v rámci konference herního průmyslu a ať už jste Češi, nebo Slováci, můžete se radovat. Každý z těchto států si odnáší nějaká prvenství.

Mordhau navzdory problémům prodala půl milionu kopií za první týden

Tvůrci multiplayerové řeže Mordhau, která by šla přirovnat například k Chivalry, mají pořádný důvod k oslavám. Po stránce prodejnosti se jí totiž daří víc než dobře a aktuálně se řadí k nejhranějším hrám na Steamu. Nicméně s velkým úspěchem jdou ruku v ruce i nemalé problémy, které se studio Triternion snaží vyžehlit.

Pusťte se do brutálních středověkých bitev v multiplayerové Mordhau

Vezměte lžíci z For Honor, naběračku z Chivalry, špetku Mount & Blade a s trochou štěstí vám vzejde novinka Mordhau. Ta slibuje brutální bitvy ve středověkém stylu, kde najde uplatnění snad úplně každé povolání, dokud jeho provozovateli není sťata hlava. Gore pro všechny odvážlivce!

Brutálních bitev v Mordhau se účastní rytíři a lučištníci, ale také bardi a vrhači kamení

Mount & Blade, Chivalry: Medieval Warfare, For Honor, War of the Roses… Každý v Mordhau spatří něco trošku jiného, ale důležité je, že výsledná řezničina vypadá skvěle. Pro hektolitry krve tryskající z uťatých končetin a proražených lebek se v této nerealistické historii nejde daleko. A daleko není ani datum vydání, které cílí na začátek příštího roku.

Mordhau nabízí uvěřitelné šermířské souboje v multiplayerovém podání

For Honor dokázala, že souboje mečů nemusí být těžkopádné a mohou fungovat i v uvěřitelně se tvářícím, byť ryze akčním pojetí. Podobný přístup chce pro změnu z perspektivy vlastních očí aplikovat i chystaná multiplayerovka Mordhau, která teď natahuje ruku na Kickstarteru. Mordhau se neomezuje v možnostech jak soupeře rozkouskovat, ať už limitováním úhlů seknutí či přednastavenou hrstkou útoků. Vývojáři chtějí přijít s plynulým, a především svobodným soubojovým systémem. Především, směr, odkud rána dopadne určuje přesně pozice myší a ne jen rámcově podle "výseče," kam zrovna míříte. To v praxi znamená 240 možných úhlů dopadu čepele na cíl.
Hodnocení Metacritic:
81/100