Nejrychlejší vůz na světě na videu z Gran Turismo 5

Termínové limbo, ve kterém se aktuálně nachází očekávaná závodní simulace Gran Turismo 5, vyplňují tvůrci z Polyphony Digital prezentací vozítka X1 Prototype, které bude nejrychlejší ze všech nejenom ve hře, ale údajně je nejrychlejším vozem i ve skutečnosti. Video obsahuje nejenom záběry ze hry, na kterých X1 vymetá i ty nejpomalejší zatáčky velmi svižnou rychlostí, ale také krátký rozhovor se závodníkem Sebastianem Vettelem, jenž závodní speciál bude řídit (společně s hráči) ve hře i ve skutečnosti.

PC bude vždy hnacím motorem inovace, tvrdí Ken Levine

Určitě jste již zaznamenali, že mnoho studií a vydavatelů odsunuje vývoj pro osobní počítače na druhou kolej. S tím v první řadě nesouhlasí ti hráči, kteří vidí v přechodu na konzole a jejich gamepady něco podobně zvráceného jako vegan v omeletě z domácích vajec, ale problém s tím má také uznávaný boss studia Irrational Games (Bioshock) Ken Levine.

Castlevania: Lords of Shadow - recenze

Castlevania zůstává v srdcích většiny hráčů především plošinovkou s RPG prvky. I když zářila na osmi a šestnácti bitech a v posledních letech na Nintendu DS, největšího úspěchu ve své historii dosáhla už kdysi na PlayStationu. Hlavní designér Toru Hagihara se moudře rozhodl nenechat se strhnout vlnou 3D titulů a světlo světa spatřila hra Castlevania: Symphony of the Night.

Capcom přišel o hlavní kreativní sílu - Inafune odchází

Kreativní šéf Capcomu a od letošního dubna také šéf vývojové divize téže firmy, Keiji Inafune, si balí kufry a Capcom po 23 letech opouští. Tento plán naznačoval už na začátku října v rozhovoru pro japonský magazín, ale jeho slovům o tom, že svou práci vlastně nesnáší, nepřikládal nikdo velkou váhu. Mylně.

Poslední šance zahrát si betu Test Drive Unlimited 2

Kdo se do betatestu Test Drive Unlimited 2 zapojil už dříve, tomu nemusíme připomínat, že se dnes rozběhlo další kolo, které potrvá až do pondělního dopoledne.

F.E.A.R. 3 vítá Halloween novým trailerem

Globalizace je v době internetu silnější než český Absint, a tak i svátky, o kterých v...

Kde je PC demo NfS: Hot Pursuit? EA vysvětluje

Když minulý týden vyšla demoverze závodní hry Need for Speed: Hot Pursiut, udělalo to spoustě hráčů radost, ale jak ukazuje diskuze pod článkem, spoustu hráčů to pěkně nakrklo. Proč? Dema vyšla jen na konzolích, PC zase ostrouhalo. Komunitní manažer s nickem NFSdrew vysvětluje proč:

Sony šíří dezinformace o PSP2, chce odhalit zdroj úniku informací

Má to mít dva analogové knoflíky, velký displej a dotykové ovládání, co je to? Spekulacemi opředený handheld PSP2, který by měl dle dřívějších zvěstí být k dispozici na konci příštího roku. A server Kotaku nyní přinesl další kupu domněnek, s jejich pomocí se PSP2 pomalu začíná rýsovat v konkrétních konturách. Ale možná také ne!

Silent Hill 8 nebude stejný, jako předchozí díly

Nové záběry přímo ze hry i z animaček a několik zajímavých postřehů od trojice producentů, obsahuje další Silent Hill 8 video na facebookové stránce hry. Zatímco producent David Shatsky se divákům svěřuje o tom, co pro něj představuje Silent Hill jako značka (atmosféra, příběh, strašidelné prostřední a skvělý psycho horor obecně), spoluproducent Tom Hullet zase vysvětluje, proč nemůže být Silent Hill 8 stejný, jako předchozí díly – kterýkoli z nich.

První video ze střílečky Hybrid

Tvůrci z týmu 5th Cell, kteří se doposud specializovali na vývoj pro handheld Nintendo DS (Drawn to Life, Scribblenauts a další), představili svůj první konzolový titul – střílečku Hybrid pro Xbox 360, respektive XBLA.

Star Trek Online umožní tvorbu vlastních misí

Vývojáři z Cryptic Studios pokračují ve své snaze o vylepšování sci-fi MMO Star Trek Online, když hráčům hodlají nabídnout nástroj pro tvorbu vlastních misí. Foundry, jak se nástroj jmenuje, by měl do budoucna sloužit k tvorbě hráčského obsahu pro všechny hry od Crypticu, Star Trek Online je pouze první, která to umožní.

Dungeon Defenders aneb když rodiče nejsou doma

Takhle přímočarý herní koncept už tu dlouho nebyl: dětští mágové a čarodějové jsou sami doma na hradě svých rodičů a během noci ze sklepení omylem vypustí strašidelné zlo, jehož zlí posluhovači jdou dětem okamžitě po krku. Naštěstí jsou malí hrdinové vybaveni vším: od kouzel až po světelné meče z Hvězdných válek a u taktické strategické hry, která má svojí roztomile barevnou grafikou konkurenta maximálně v Trine, se budete vyloženě bavit. Takoví prý jsou Dungeon Defenders.

Dragon Age II DLC bude mnohem lepší, slibuje producent

Projekt EA nazvaný „Ten Dollar“, který měl u Mass Effect 2 podobu bonusového obsahu zdarma v rámci tzv. Cerberus Network a měl hráče motivovat k nákupu originální hry místo bazarové kopie, bude firma dále rozvíjet i v případě Dragon Age II.

Assassin's Creed Brotherhood slaví dokončení novým videem

Doděláno, uzavřeno, vypáleno, odesláno do výroby, teď už si mohou dát tvůrci kopyta na stůl a čekat na ohlasy hráčů. Řeč je o očekávaném titulu Assassin’s Creed: Brotherhood, který je dle Ubisoftu hotov a pro PS3 a X360 vyjde 19. listopadu (PC verze až na jaře 2011). Dokončení hry doprovází tvůrci vydáním nového videa, které se tentokrát zaměřuje na dějiště příběhu singleplayerové části hry – Řím.

Team Fortress 2 update straší nový mapami a bezhlavým rytířem

U nás slavíme Dušičky, v USA slaví Halloween. U nás chodíme na hřbitov zapalovat svíčky, v USA vydlabávají dýně a žebrají bonbóny. Přesto má tento čas u nás i v USA jedno společné: halloweensko-dušičkový update pro střílečku Team Scream Fortress 2.

PlayStation telefon existuje, potvrzují další zdroje

Update z 28. 10 2010: Hned ze dvou dalších zdrojů, samozřejmě nejmenovaných, přichází informace, která zvěsti o PlayStation telefonu označuje za definitivně pravdivé a rozhodně „ne fámu“. Na své odhalení a první obrázky prototypu navázali dalším článkem redaktoři serveru Engadget, v němž je PlayStation telefon nazýván kódovým označením „Zeus“ a nesrovnalosti s fotografiemi zařízení jsou přisuzovány použití rané verze softwaru, v tomto případě operačního systému Android. Tak se vysvětluje problém se zobrazováním tlačítek A a B v menu přístroje namísto klasických PS symbolů křížek a kolečko, což byl jeden z argumentů těch, kteří fotky považovali za podvrhy.

5 důvodů, proč se těšit na Section 8: Prejudice

Původní sci-fi střílečka Section 8 možná kvůli špatně načasovému vydání trochu zapadla ve stínu Modern Warfare 2 a Halo 3: ODST, ale přesto přinesla zajímavý koncept s vojáky, kteří jsou z orbitu doslova bombardováni přímo na bojiště. IGN nyní dalo dohromady pět důvodů, proč nezanevřít na chystané pokračování s názvem Section 8: Prejudice. A začínáme...

Oznámení nekrvavé FPS Reload

Studio jménem Mastiff Games si s žádným titulem okamžitě nespojíte a ostatně není divu. Vždyť tihle vývojáři se prozatím soustředili spíš na wiičkové lovecké simulátory a jednoduché arkády. Na tenhle žánr má zhruba navázat jejich čerstvě oznámená PCčková střilečka Reload, v níž si zahrajete za lovce střílející pro radost, vojáky anebo policajty. Má jít o jednu z prvních FPS, kde prý neuvidíte ani kouska krve - zkrátka střílení pojaté ryze jako sport.

Dynasty Warriors 7 a znovusjednocení Číny

Již v březnu 2011 se příznivci akčních mlátiček se smyslem pro asijské hry dočkají dalšího dílu ze série Dynasty Warriors, jehož preview kód nedávno opsal povinné kolečko u tamních herních časopisů. Podle útržkovitých nových informací bude hra dějově zasazena do 3. století našeho letopočtu, kdy západní větev dynastie Ťin znovusjednotila Čínu a definitivně tak ukočnila předchozí Období tří království.

Fable III - recenze X360 verze

"Tohle je revoluce!" křičí oficiální internetové stránky třetího dílu Fable. Nejde přitom o další provokativní vyjádření zakladatele Lionheadu Petera Molyneuxe směrem k novinářům, kteří si v posledních letech rádi vypůjčují jakýkoliv z kontextu vytržený výrok, aby ukázali, že Molyneux není nic jiného, než nafoukaný mluvka. Slogan se vztahuje k příběhu Fable III a rozhodně není nadsazený.