
Interplay se spojila s Masthead Studios, kteří mají na Fallout Online pracovat a Bethesda opětovně zaútočila právní cestou kvůli nedodržení podmínek, což má dle jejího požadavku vyústit ve ztrátu práva na použití značky, postav a příběhu z Falloutu. Interplay tohle označil za absurdní a poukazoval na to, že Bethesda moc dobře ví, co bylo v dané dohodě. Nu a tento víkend se právnické šermování dostalo do další fáze.
Soudce John F. Walter zamítl příkaz k zastavení jakékoli činnosti, směřovaný na Masthead Studios (ti jsou nyní v roli spolu-vývojářů), který přišel nečekaně a odpověď na něj ještě rychleji, takže ani Interplay ani Masthead nestihli zareagovat. Dle Waltera Bethesda už nějakou dobu věděla, že se Masthead do vývoje zapojí a přišla s tímto požadavkem na zastavení činnosti příliš pozdě, tedy účelově. Původní návrh na zastavení činnosti totiž pramenil z akutní potřeby zastavit vývoj ze strany Masthead.
Nu, takže to máme další kapitolu z velké právní bitvy o Fallout Online. Co je na ní tak trochu absurdní? Že tahle hra je zatím ve stadiu, kdy vlastně hráči ani nestojí za pozornost, a přesto se kolem ní vedou tyhle líté právnické války. Skoro by až stály za vytvoření samostatné hry o nich... Každopádně, právní oddělení Bethesdy musí být hodně zaměstnané.