Konkrétní informace o obsahu Prey 2, multiplayer nebude
Uplynulo pět let od blízkého setkání Čerokéze Tommyho Tawodiho s nepříliš přátelskými mimozemšťany a Human Head Studios se vrací na místo činu v pokračování sympatické akce Prey. Game Reactor přinesl první zprávy o ději a stylu hry a v mnohém jde o zajímavé informace, které doplňují první teaser.
Může Diablo 3 ohrozit WoW? Podle Blizzardu ano
Frank Pearce, jeden ze spoluzakladatelů Blizzardu, se v rozhovoru primárně směřovaném k chystanému MMO Titan, které by mělo velmi pozvolna převzít otěže od World of Warcraft, vyjádřil k tomu, zda by nemohlo „kanibalizaci“ WoW částečně provést už Diablo 3.
Tommy Milner vás vyzývá v SHIFT 2 traileru
Že bude SHIFT 2: Unleashed o závodění nám jaksi nemusí Electronic Arts příliš zdůrazňovat.
EA Sports jde ekocestou – ruší papírové manuály
Pokud jste milovali papírové manuály, jistě jste nesli velmi nelibě rozhodnutí Ubisoftu jít cestou úspor financí i lesů a vyřadit je z finálního balení hry.
„Kacířský“ Kinect hack se předvádí v Killzone 3
Kinect hackům už se prakticky nevěnujeme, protože každou chvíli nějaký kutil ukazuje, jak umí ovládat s kamerou od X360 své PC, operační systém, kávovar, vlastní automobil a kdoví, co ještě.
Jaké to bylo na Game Expo 2011
Je neděle odpoledne, herní festival Game Expo 2011 si společně s AnimeSHOW v bratislavském Istropolis kroutí svůj třetí a závěrečný den a mě nejvíc mrzí, že už u toho nejsem. Okolí Trnavského mýta, kde Dům odborů (Istropolis) stojí, působí opuštěně, zanedbaně a depresivně. Po pár krocích v útrobách rozlehlé budovy, která je obložena kubánským mramorem od Fidela Castra, se však vynořuje úplně jiný svět - hýří barvami, zvuky a neustálým šumem, což dokládá přítomnost obrovského množství pozitivní energie a dynamiky, proudící mezi návštěvníky a pořadatelským týmem. Celá akce žije a pulzuje, bere si od jednotlivců radost ze setkání s lidmi stejných zájmů a roznáší ji po všech chodbách a místnostech jako klimatizace čerstvý vzduch.
Internet vydal svědectví o Fallout filmu, který nikdy nebyl
Internet se zakuckal, křuplo to v něm, vyvalil se dým a vylétla se z něj zaseknutá informace o Fallout filmu, který se na konci devadesátých let minulého století chystal v rámci divize Interplay Films. Doposud jsme o její existenci neměli ani ponětí, vznikla v roce 1998 a v podstatě jediné, co po ní zůstalo, je druhá revize (třetí se někam zatoulala) nástřelu scénáře pro Fallout film od Brenta V. Friedmana. Zájem o celý koncept prý projevilo několik filmových studií, ale než se stihlo cokoli dohodnout, tak okolo roku 2000 celá Interplay Films divize skončila.
Motorstorm Apocalypse - recenze
Vzhledem k japonskému zemětřesení se dlouho očekávané pokračování Motorstormu odkládá všude po světě na dubnové termíny, aby se dodrželo trochu té piety, která ještě světu zbývá. Do Česka každopádně Apokalypsa dorazila, takže si můžete vyzkoušet, jaké to je prohánět se s autem, buginou, motorkou nebo náklaďákem v ruinách města roztřeseného obří živelnou katastrofou.
Tři způsoby hraní na videu z Deus Ex: Human Revolution
Nadšení z oživení kultovní značky, velká nedůvěra ve zbrusu nový tým a pomalé přesvědčování o zachování koncepčního jádra předchozích her. I tak by se dal charakterizovat vývoj situace okolo chystaného akčního RPG (i tahle škatulka je námětem k diskusi) Deus Ex: Human Revolution od chvíle, kdy byla hra představena. A s tím, jak se blíží termín vydání (konec srpna) a jeden slib se vrší na druhý (viz článek), to budou mít tvůrci s přesvědčováním čím dál složitější, zejména u skalních fandů prvního (případně i druhého) dílu. Zvolili však vhodnou formu: ukažme jim, jak to vypadá ve skutečnosti a nechme je, ať si sami udělají obrázek.
Warhammer 40k: DoW II - Retribution - recenze
Cílem datadisků je kromě obohacení stávající hry také oškubat nás o další peníze. Někdy však tasíme peněženku rychle a rádi, zvláště u samostatně hratelných přídavků, které nevyžadují vlastnictví původní hry. Třeba jako tomu bylo u prvního rozšíření realtime strategie Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising (recenze). Jenomže tenhle datadisk, přestože byl kvalitní, přišel i se vzkazem - pokud si, ty parchante, nechceš koupit původní hru, budeš moci válčit jen za zkorumpované Vesmírné mariňáky, kteří propadli silám Chaosu. Další frakce ti zpřístupním, až zaplatíš!
Sledujte šestý díl herního pořadu Re-Play
Premiéru sedmého dílu herního pořadu Re-Play můžete na Prima Cool sledovat dnes ve 13.20,...
Návštěva zbořeného hradu z Alice: Madness Returns
Někdo z hráčů stařičké American McGee's Alice si ještě možná vzpomene na lokaci jménem Queensland, kam se hlavní hrdinka Alenka vrátí také v nadcházejícím druhém dílu Alice: Madness Returns. Tentokrát je ovšem hrad polorozbořený, takže jen v rozvalinách zahlédnete roztrhané červené záclony u oken nebo kousky slunce, prosvítající přes spadlé sloupy. Jde o jednu z šesti hlavních lokací, kam se Alenka podívá na svém novém putování mezi Londýnem a Říší divů ve snaze vyšetřit deset let starou vraždu svých rodičů.
Assassin's Creed Brotherhood - recenze PC verze
PC se dočkalo své verze dvouapůltého dílu asasínské ságy s podtitulem Brotherhood a na nás je zhodnotit, jak přesun z konzolí dopadl. Neočekávejte tedy zbytečné věty o tom, jak se Ezio střetne s Césarem Borgiou, protože mu zabil „strejčka Mária“ a pobořil vilku, jak bude mít vlastní asasínskou armádu, jak bude pobíhat po Římě, jak jsou pasáže s Desmondem stále tak trochu nadbytečné a jak je do hry nově zakomponovaný multiplayer. Tohle všechno už popsal Dan Vávra v recenzi konzolové verze a na ději ani na tom, jak hra působí a jak se hraje, se v PC verzi nic nezměnilo.
Dragon Age II - videorecenze
Přes čtyři stovky vašich komentářů pod recenzí Aleše Smutného dokazují, že Dragon Age II...
Blizzard doufá v úspěch Star Wars: The Old Republic
Pokud byste od Blizzardu čekali drobná rýpnutí směrem k chystané a velmi ambiciozní MMORPG Star Wars: The Old Republic, byli byste hodně na omylu. Sice jde možná jen o slušnost, ale Frank Pearce z Blizzardu v jednom z rozhovorů prohlásil: „Tahle hra představuje možnost, jak by se mohl trh s MMO rozrůst, pokud tedy bude udělána správně. Tím by byla významná pro celý herní průmysl, ne jenom EA“.
Poslední DLC pro Mass Effect 2 vyjde 29. března
Už se nám pomalu blíží Mass Effect 3 a tak bylo na čase, aby se objevilo poslední DLC ke...
Roztomilá reklama na Portal 2
Je to sice krátké video, ale zcela neodolatelné. A vzniklo z popudu a umu Valve, protože podle...
Australská vláda opět tlačí na zavedení ratingu 18+
Australská vláda má ve svých řadách zjevně velmi moudré muže, v tomto případě ministra...
„Nechceme spolupracovat s vývojáři z garáže“, zní z Nintenda
Není dobré se obracet proti malým vývojářským studiím jednomužného (ženského) charakteru.
Molyneux: „Fable III byla moje chyba, čtyřka vás dostane“
Peter Molyneux, povzbuzený oceněním BAFTA, to nevzdává, i přes fakt, že třetí díl jeho akčního RPG Fable zrovna nezářil (recenze).