Sledujte 22. díl herního pořadu Re-Play

Třiadvacátý díl herního pořadu Re-Play jste si snad ujít nenechali, nyní si můžete pustit...

Je potenciál World of Warcraft: Cataclysm využit naplno?

Využije Blizzard potenciálu, který  Cataclysm poskytuje, nebo se nedočkáme ničeho přelomového? Kolegové z partnerské fanstránky WoWfan, kteří se jako první zapojili do programu Game Fanatics, zkoumají nevyužitý potenciál posledního datadisku.

Nezapomeňte na strašidelný Re-Play #23

Třiadvacátý díl herního pořadu Re-Play, který můžete sledovat dnes (sobota) na Prima Cool...

Vyhlášení soutěže o Duke Nukem Forever hry, trička a další

Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až na Games vyhlásí výsledky soutěže. Třeba se z toho stane jednou hezké pořekadlo, ale pro tuto chvíli děkujeme všem zúčastněným za trpělivost při čekání na výsledky soutěže s Cenegou o Duke Nukem Forever hry, trička, kondomy a přívěšky na klíče. Na naši obhajobu lze říci jen to, že přečíst všechny odpovědi, vybrat ty správné, rozdělit je to skupin dle platforem a nakonec v jejich rámci vylosovat čestně vítěze, to nebyla záležitost pěti minut. Už aby na to byli roboti :) Každopádně, jména vítězů jednotlivých cen najdete pod textem, správné odpovědi si můžete překontrolovat po rozkliku. Ceny zabalíme v pondělí, v úterý si je převezme odpovědná osoba a ještě ten stejný den by měly vyrazit na cestu k vítězům. A tentokrát vám některé kousky v redakci sami závidíme. To je život. Díky všem zúčastněným, příště to vyjde :)

The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D - recenze

Pokud se o nějaké hře na Nintendo 3DS dá bez přehánění říct, že si kvůli ní nemalé množství lidí koupilo samotný handheld, pak je to The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D. A to i přes fakt, že se vlastně jedná o remake více než deset let staré hry. Kult Zeldy se v tomto případě spojil s vydatnou porcí nostalgie, která je navíc podepřená až neuvěřitelným hodnocením na Metacritic, které se zastavilo na devadesáti devíti ze sta. Z vlastní zkušenosti ale vím, že některé hry není radno vykopávat z nostalgického hrobu. Ne zřídka se mi totiž potvrzuje, že zkreslené vzpomínky jsou lepší jak hra samotná. Je to i případ znovuzrozené Zeldy?

From Dust je více než jen božská strategie a brzy vyjde na PC

Přestože o tom zpočátku byly malinkaté pochybnosti, božská strategie/sandbox From Dust od tvůrce Another World Erica Chahiho vyjde i na PC (jak se předpokládalo), nejenom na PS3 a X360. Dokonce ani na PC nevyjde s otravným zpožděním (jako právě na PSN), nýbrž úplně stejně jako na X360, konkrétně již 27. července. From Dust ovšem není klasická krabicovka, hra bude dostupná z online shopu Ubisoftu za 15 euro a přes Steam zřejmě za stejnou částku. Ostatně, z Ubishopu už si ji nyní můžete předobjednat, což je málokdy moudré, ale zrovna v případě From Dust bychom to asi pochopili.

Nové video z F1 2011 odhaluje pořádné záběry ze hry

Na nic jiného se to použít nedá, je to drahé, křehké, pořád se na tom něco kazí a už to...

DICE překopali multiplayerová povolání pro Battlefield 3

Po singleplayer vám následující informace budou platné jako mrtvému zimník, pro multiplayer jsou naopak velmi důležité. Vývojáři z DICE se podívali na způsob, jakým se tradičně v týmových střílečkách profilují jednotlivá povolání a pro Battlefield 3 je mírně překopali. Primárním motivem všech úprav je, aby hráč mohl bez ohledu na volbu povolání vyrazit do akce na vlastní pěst a představoval pro soupeře hrozbu. Ať už zvolíte inženýra, průzkumníka, útočníka nebo podporu, tak budete na bojišti k užitku a vaše šance na úspěch bude v závislosti na situaci stejná, jako pro soupeře s jakoukoli jinou postavou.

Rage nutí vývojáře z id Soft překročit vlastní stín

Vývojáři z id Software se hned na začátku nového vývojářského deníku z postapokalyptické střílečky Rage přiznávají k tomu, co všichni dobře víme: doposud dělali prakticky výhradně přímočaré střílečky a v novém projektu to chtěli změnit. Své zkušenosti s tímto typem her však při vývoji Rage nezahodili, naopak. Rage je pořád v prvé řadě střílečka, tentokrát ovšem vyztužená mnohem větším a rozlehlejším světem, ale také údajně smysluplným příběhem. A na to už od id Softu moc zvyklí nejsme. Jak to asi dopadne?

Minimální a doporučená HW konfigurace pro Battlefield 3

Na webu GameStopu, mezinárodního prodejního řetězce, se objevily údaje o minimální a doporučené konfiguraci pro chystanou válečnou střílečku Battlefield 3. Z oficiálních zdrojů zatím tato informace nepřišla, takže není jasné, jak moc se dá na aktuální údaje spoléhat. Hra navíc vychází až v říjnu, do té doby se může leccos změnit k dobrému i špatnému.

CD Projekt čelí žalobě za odstranění DRM ze Zaklínač 2

Odstranění protipirátské ochrany (DRM) z PC verze Zaklínač 2 nedlouho po vydání hry působí nyní CD Projektu, respektive jeho mateřské společnosti Optimus, menší potíže. Tento chvályhodný krok, k němuž vývojáři přistoupili poté, co se zjistilo, že DRM má negativní vliv na plynulý běh hry, se totiž nelíbí společnosti Namco Bandai, která druhého Zaklínače vydávala/distribuovala v Evropě. K odstranění DRM prý došlo bez svolení Namco Bandai.

Nová polská akce Global Ops řeší atomovou hrozbu v Libyi

Těžko říci, jestli se jedná o narychlo spíchnutou věc, která nepříliš hezky těží z aktuálního a dosti problematického konfliktu v Libyi, nebo je to jen náhoda a tvůrci z polského týmu Spectral Games (údajně někteří z nich makali na Medal of Honor) se prostě střetli s realitou. Každopádně, Global Ops: Commando Libya je third-person válečná akce připravovaná na třetí kvartál tohoto roku pouze pro PC, ve které bude hráč řešit hrozbu atomové katastrofy v Libyji.

Oznámení MMO akce PlanetSide 2, masivní boje na obzoru

Pokračování MMO střílečky PlanetSide se zbavilo provizorního přídomku Next a společně s oficiálním oznámením u příležitosti komunitní akce SOE Fan Faire v Las Vegas přibralo číslici 2. Oficiální homepage PlanetSide 2 nabízí první video se sestřihem krátkých záběrů ze hry (najdete ho i po rozkliku v článku), z nichž pochází i první obrázky v galerii. Než se začnou hrnout podrobnější informace o hře, musíte si vystačit s informacemi z oficiální FAQu. Vyplývá z nich, že se tvůrci ze SOE vrací s dvojkou tam, kde dlouho úspěšně bojovala jednička.

Krize v EVE Online zažehnána - mír dostal šanci

Dopadlo to dobře, vzali se, jak se zpívá v jedné písničce. Nebo možná ne přímo „vzali“, ale rozhodně podepsali pakt o neútočení. Kdo s kým? Hráči EVE Online s islandskou firmou CCP, která hru vyvíjí a provozuje. Krize, do které se EVE dostala po uspěchaném a nejasně definovaném zavedení mikroplateb a následné, zbytečně hysterické, reakci komunity, neměla v online světech obdoby. Různé petice a virtuální protesty jsou sice na nesmlouvavé PC scéně celkem běžnou záležitostí, ale byla to právě otevřená struktura celé EVE, která umožnila hráčům vyjádřit svůj nesouhlas velmi aktivně.

Kompletní E3 demo BioShock Infinite - 14 minut z očekávané hry

Před pár dny vás vývojáři z Irrational Games naladili dvouminutovou ukázkou, dnes je díky Gametrailers k dispozici kompletní čtvrthodinová E3 ukázka z BioShock Infinite. Na videu (je to komplet epizoda GTTV) uvidíte přesně to, co jsme s otevřenou hubou a žaludkem na vodě (v některých pasážích) sledovali s Lukášem na letošní E3 na zavřenými dveřmi. Uvidíte to, o čem hovořil Lukáš v článku.

První Dragon Age II DLC navýší obtížnost a vyjde v červenci

Aktualizováno o video a nové informace: Letošní letní EA Showcase se s novinkami rozhodně nepředala (ta jarní ostatně také ne). Čekalo se na oznámení konzolových verzí prvního Crysis, ale kde nic, tu nic. Nakonec se musíte spokojit s odhalením XBLA/PSN hříčky Burnout Crash, adventure packu s pirátky pro Sims Medieval a s oficiálním oznámením prvního DLC pro Dragon Age II s podtitulem Legacy, o kterém se také hovořilo již před časem.

Criterion a EA oznamují destruktivní arkádu Burnout Crash

EA a Criterion formálně oznámily Burnout Crash, Xbox Live a PSN titul, o kterém se spekulovalo...

Už i Sony se brání bazarovým prodejům, zavádí PSN pass

Boj s bazarovým prodejem/nákupem her, ze kterého vydavatel přímo nic nemá, pokračuje. Schéma jednorázového kódu, který prvnímu majiteli hry zpřístupní obsah, za který pak kupec bazarové kopie bude muset zaplatit (protože kód už vyplácal předchozí majitel), přejímá po EA a THQ i Sony. Ještě včera to byla spekulace založená na zhlédnutí informace o PSN pass na krabici Resistance 3, ode dneška už je to oficiální.

Call of Juarez: The Cartel na 7 minutách záběrů ze hry

Letní herní sucho udeřilo v oblasti tradičních AAA her v plné síle a v průběhu...

Dishonored, nová hra od tvůrců Arx Fatalis, Half-Life 2 a Deus Ex

Zběsilé nakupování šikovných vývojářských týmů, které Bethesda praktikovala v uplynulých letech, by se mělo pomalu úročit. Jedním z koupených týmů byl i spolek zvaný Arkane Studios, který znáte díky Arx Fatalis nebo Dark Messiah of Might & Magic. A pokud se zadaří, budete od nich v budoucnu znát i titul Dishonored, na kterém se spojily schopnosti tří výrazných kreativních osobností herního vývoje: Raf Colantonio (Arx Fatalis), Harvey Smith (Deus Ex 1 a 2, série Thief) a Viktor Antonov (grafický designér Half-Life 2).