Poslední šance financovat vývoj Wasteland 2
zdroj: tisková zpráva

Poslední šance financovat vývoj Wasteland 2

17. 4. 2012 11:59 | Téma | autor: Jan Smejkal |

Dnes přesně v 14:05 našeho času končí možnost financovat vývoj hry Wasteland 2. Původní Wasteland je duchovní předchůdce Falloutu, s nímž ho pojí především postapo styl, tahové souboje, nelineární příběh, dospělá a až zvrácená drsnost světa (děvky, otroci, dětští vojáci atp.) a těžká satira. Série se liší především tím, že Wasteland byl party based (ovládáte skupinu postav), obsahoval dost dungeonovských puzzlů, byl stylově spíše podobný filmům jako Terminátor, Total Recall a Vetřelci a byl více zaměřený na boj a taktiku.

Brian Fargo požadoval na realizaci dalšího Wastelandu 900 tisíc dolarů. V této chvíli mu ale hráči přislíbili už přes 2,9 milionu dolarů. Fargo dokázal sehnat vskutku zajímavou tlupu lidí - celý původní tým, Chrise Avellona (designér a scenárista Planscape: Torment, Fallout: New Vegas včetně jeho DLC Old World Blues, velké části Fallout 2 a třeba taky KOTOR 2) a dále třeba skladatele Marka Morgana, uznávaného mistra dark ambientu, který ozvučil především první dva Fallouty (Metallic Monks, Desert Wind či Vault of the Future) a také Planescape Torment (Mortuary, Nameless One).

Pokud se vše podaří, bude Wasteland 2 party-based izometrické RPG s tahovými souboji, nelineárním příběhem a těžkými morálními volbami, tedy přesně to, čím byla a vyznačovala se ta nejlepší RPGčka přelomu tisíciletí (Fallout 1 a 2, Baldur's Gate 2, Arcanum, Planscape: Torment...). Wasteland 2 prý bude fúzí všeho dobrého, co se na těchto hrách povedlo (a co není v přímém rozporu mezi sebou, samozřejmě). Příběh se bude odehrávat v nukleární válkou zničené Kalifornii a prostředí by měla být mnohem variabilnější, než u Falloutů (takže nečekejte jen poušť). Ostatně druhý oficiální concept art o pár řádků výše napoví.

Své peníze můžete do projektu investovat i přes Paypal. InXile poslední dny upgradují jako o život. Přinášejí další a další detaily, optimalizují (rozšiřují) skladbu bonusů za různé úrovně finanční podpory a dále neúnavně komunikují s komunitou na fóru.

Patříte-li tedy mezi lidi, jimž blesk nad ostrovem pohrouženým do tmy dokáže rozbušit srdce, nebo kteří povzbuzeni odpolední kávou zvolávají "Ahh... We are all heroes; you and Boo and I. Hamsters and rangers everywhere, rejoice!", sledujte počínání inXile a chcete-li být součástí tohoto pokusu o obrodu žánru RPG, přispějte. Můžete se podílet na přežití té formy RPG, kterou milujete a podmínky pro to ani nemohou být lepší. Jediným určujícím atributem už je jen rozpočet. A pragmatický materialista tam někde uvnitř by vám taky mohl říct, že takhle levně už ta hra sehnat nepůjde.

Nejnovější články