
- Vývojář:
- Ready at Dawn, Sony
- Vydavatel:
- Sony Computer Entertainment
- Distributor:
- Sony
- Datum vydání:
- PlayStation 4:
- 20. února 2015
- Žánr:
- Akční, RPG
- Homepage:
- http://www.playstation.com/en-us/games/the-order-1886-ps4
- Platformy:
- PlayStation 4
VIDEA
Články
Autoři The Order: 1886 reflektují, co se pokazilo. Vaz jim po právu srazila příliš hrdá Sony
Je jedno selhání, které se nepromíjí
Končí Ready at Dawn, tvůrci The Order: 1886, Lone Echo a God of War pro PSP
Herní krize si vyžádala další oběť
Tvůrci The Order: 1886 se rozrůstají a neomezují se jen na jednu platformu
Autoři The Order: 1886, tým Ready at Dawn, se stále utěšeně rozrůstá a je vidět, že se studiu daří. Na zmíněném steampunkovém dobrodružství si konečně vyzkoušeli plnohodnotnou tvorbu vlastní „velké“ hry a i když se jejich experimentování neobešlo bez občasných zaškobrtnutí, výsledek byl uspokojivý. Důkazem utěšené expanze v byznysu je i akvizice nového člena nejvyššího vedení Paula Samse, zkušeného producenta z Blizzardu. Sams střídá v roli Ru Weerasuriyu, který se zbaví povinností řešit obchodní kontakty a bude se plně moci věnovat vývoji.
Historie filmových scén ve hrách dokazuje dlouhou tradici pronikání filmů do her
Tak nám snaha o kopírování filmů v herním kontextu zabila The Order: 1886. Kontroverzní viktoriánská střílečka v posledních týdnech rozvířila vody svou (relativně) krátkou kampaní a (relativně) přílišným spoléháním na cutscény oproti herním pasážím. Jak už je v podobných případech tradicí, zvedla se promptně velká vlna nevole vyjádřená třeba skrze průměrné hodnocení a Metacritic kolem 65 %. A stejně jako v minulých letech po každém kontroverznějším AAA titulu, který je obviněn ze slabší herní složky, se houfně objevuje volání po omezení "poslední dobou stále populárnější" snahy o vykrádání filmových postupů. Snad by prý vývojáři měli přestat následovat klišé Hollywoodu a konečně se zaměřit na to, co jde hrám nejlépe, totiž interaktivitu. Když se ale podíváme na historii složitého vztahu mezi hrami a filmem (popř. filmovým médiem, tj. i televizí), vyjde nám z toho jedno mnohem méně radikální řešení než jaké představuje naprostá žánrová očista.