zavřít

To nejlepší z Games.cz - Blizzard s kupou zpráv a na druhé straně propouštění

Android PlayStation 4 Windows MAC Xbox One iOS

- Téma autor: Redakce Games.cz Komentáře: 0

Poslední týden byl plný zajímavých kontrastů. V některých studiích se propouštělo, jiná se zase zavírala a do toho jsme byli svědky řady oznámení z právě proběhnuvšího BlizzConu. Dokonce i svědky na vlastní oči, protože jsme měli na komunitní akci Blizzardu v Los Angeles Adama. Ten všechno viděl, skoro všechno si tam taky zahrál a poreferoval o tom jak v podcastu, tak v nadcházejícím čísle Levelu. Jak se ale můžete přesvědčit níže, nebyl uplynulý týden nebyl ani zdaleka jen o Blizzardu.

Recenze:

  • Super Mario Odyssey - recenze Super Mario Odyssey - recenze

    Super Mario Odyssey je typickou hrou od Nintenda. Využívá léty prověřenou a poctivě vycizelovanou herní formuli – skákání přes překážky a řešení drobných logických rébusů. Vybroušený základ je pak dále doprovázen symfonií originálních nápadů, které každých několik desítek minut přinesou něco nového a hráči se na tváři usadí lehce přihlouplý úsměv. Jeho mozkové buňky jsou totiž co chvíli stimulovány k trochu odlišné činnosti a parádně u hry relaxuje. Pokud totiž mluvíme o hraní si a o hravosti obecně, není v současné době ve videoherním průmyslu lepší příklad než Super Mario Odyssey. celý článek

  • Guardians of the Galaxy - recenze 4. epizody Guardians of the Galaxy - recenze 4. epizody

    Recenze třetí epizody Guardians of the Galaxy od Telltale začala kritikou technické stránky, avšak nakonec smířlivě uznala, že „nejde o nic, kvůli čemu byste herně-seriálové Strážce Galaxie nemohli dohrát.“ Kdo by to byl čekal, recenze čtvrté epizody nemůže začít jinak. Nyní však s dodatkem, že kvůli bugu ji skutečně dohrát nelze. Hra totiž v jeden moment cca 15 minut před koncem prostě zamrzne. Pravda, bavíme se jen o PC verzi (konzolové jsou OK), a když jsem hru zkoušel na jiném stroji s jiným grafickým nastavením (detaily zde na fóru), cíle jsem se nakonec dobral. To každopádně nemění nic na tom, že Telltale zkrátka selhávají. celý článek

  • Spintires: MudRunner - recenze Spintires: MudRunner - recenze

    Jezdit se dá se vším a všude. Stačí povolit uzdu fantazii a odvaze a zabořit auto třeba až po světla do bahna. Jak potom ven, to už napoví Spintires: MudRunner, volné pokračování dosti neobvyklé terénní arkády s poctivým jízdním modelem, chlapáckou atmosférou, ale bohužel i nedořešenými problémy. Především se hra nezbavila roztodivného uživatelského rozhraní a hrůzné práce s kamerou. Poněkud alibisticky také spoléhá na uživatelský obsah. Díky své nezaměnitelnosti si ale vděčné fanoušky znovu najde. celý článek

  • Everspace: Encounters - recenze Everspace: Encounters - recenze

    Everspace se mohla už od early accessu pochlubit stabilní zábavnou hratelností, která ale přece jen po nějaké době ukazovala, jak je obrovský vesmír vlastně prázdný. Poletování lodičkou je skvělé, ale dokonce i umělá inteligence, která hlavnímu hrdinovi dělá společnost, se přežije. A tak se Bůh, v tomto případě tvůrci, rozhodli vesmírný konflikt oživit postavami a úkoly a šířit tak po galaxii trochu života skrze rozšíření s názvem Encounters. celý článek

  • Call of Duty: WWII - recenze Call of Duty: WWII - recenze

    „Válka, k čemu je dobrá?“ zpíval Edwin Starr v klasice od The Temptations. K válečným hrám, můžeme si odpovědět z bezpečí monitoru, odkud nevychlístnou ani sebevětší cákance krve. Nový díl nekonečné série Call of Duty jich nabízí celé galony, ale zůstává jednou velkou válečnou fantazií, kde nepřítele kosíte po tuctech, zatímco kolem vás létají kusy budov, vlaků nebo také spolubojovníků. celý článek

  • Bomber Crew - recenze Bomber Crew - recenze

    Bomber Crew se na první pohled jeví jako hříčka, kterou byste spíše asi čekali kdesi v útrobách digitálních tržišť mobilních zařízení. Fanoušci herního mikromanagmentu, druhoválečné tématiky a letectví obzvláště by mohli být při prvním pohledu na obrázky a videa zmatení. Obdobně i já, když jsem při průletu novinkami na Steamu zaregistroval položku Bomber Crew vystupující coby simulátor, projela mnou ihned vlna nadšení a vybavila se mi jedna šestnáct let stará klasika. Není proto divu, že jsem svůj první kontakt s obrázky překonával spíše s jistou nevolí. Jenže vem to čert, podobných her je jak šafránu, a pokud vás bavila FTL: Faster Than Light a dáte občas šanci manažerským hříčkám, dost možná vám Bomber Crew uštědří přímý zásah. celý článek

Nezapomeňte také na náš newsletter, ve kterém můžete dostávat pravidelnou dávku toho nejlepšího z Games.cz rovnou do své emailové schránky:

games-odebiratnovinky_button

Novinky:

  • Bombastický trailer představuje datadisk Battle for Azeroth pro World of WarCraft Bombastický trailer představuje datadisk Battle for Azeroth pro World of WarCraft

    For the Horde! For the Alliance! Lepší už to být nemůže. Blizzard představil nejnovější datadisk pro World of WarCraft, který nese název Battle for Azeroth. Už jen ten název zní v uších jako něco velkolepého a možná i konečného. Ale pak si k tomu pustíte i trailer, který oznámení doprovází a začnete pokukovat po instalačkách World of WarCraft…  celý článek

  • StarCraft II: Wings of Liberty bude brzy free-to-play StarCraft II: Wings of Liberty bude brzy free-to-play

    Blizzard je zodpovědný rodič. Pečlivě se stará o své děti, i když jsou z nich na poměry počítačových her už pořádně odrostlí dospěláci. Na BlizzConu oznámil další datadisk k World of WarCraft, no a dočkají se i ti, kdo místo války radši vyrábějí hvězdy. StarCraft II: Wings of Liberty bude od 14. listopadu pro všechny hráče zcela zdarma. A aby nepřišli zkrátka ani ti, kdo už úvodní příběhovou kampaň vlastní, můžou si až do 8. prosince vyzvednout zdarma tu druhou jménem Heart of the Swarm. celý článek

  • Série videí k Overwatch vysvětluje smutnou minulost Reinhardta a představuje novou hrdinku Série videí k Overwatch vysvětluje smutnou minulost Reinhardta a představuje novou hrdinku

    Na Blizzconu to nebyl jen World of WarCraft a StarCraft II. Došlo samozřejmě i na hit Overwatch. Kromě představení nové podstavy Blizzard ukázal nový filmeček, který nese standardní kvality těch předchozích – tedy je skvělý. Tentokrát se věnuje Reinhardtovi, Crusaderům a bitvě o Eichenwald. Pokud vám ještě nebylo jasné, proč mapa Eichenwald vypadá tak, jak vypadá, po tomhle filmečku je vše jasné. celý článek

  • Koboldi do Hearthstone přinesou lákavý singleplayer i legendární zbraně pro všechny Koboldi do Hearthstone přinesou lákavý singleplayer i legendární zbraně pro všechny

    Copak se to skrývá hluboko pod povrchem? Něco tam svítí, žlutě a červeně. Možná je to drahocenný poklad zlata a rubínů! Seberte se, dobrodruzi, a vyrazte do katakomb. Překonejte strach, vyhněte se nebezpečí, těšte se na výdělek a zhrozte se, když zjistíte, že za onu tajemnou záři ve skutečnosti můžou svíčky na hlavách armády hornických humanoidních hlodavců. Kobolds & Catacombs, nové rozšíření pro Hearthstone, vás do svých smrtících chodeb naláká už letos v prosinci. celý článek

  • Remastery Diabla II a WarCraftu III? Teprve až Blizzard dodělá původní verze Remastery Diabla II a WarCraftu III? Teprve až Blizzard dodělá původní verze

    Při současné vlně remasterů a remaků je skoro až s podivem, že se Blizzard stále ještě nenechal přemluvit do předělání legendární dvojice WarCraft III a Diablo II. Srdcařské fanoušky obou titulů, mezi něž se hrdě řadí i autor tohoto článku, by určitě potěšil hezčí kabátek nebo lehce upravené ovládání (aspoň tedy u Diabla – je na WarCraftu vůbec co měnit?). Důvod, proč se do něčeho takového Blizzard nehrne, vás možná překvapí: prý stále ještě neskončil s prací na původních verzích. celý článek

  • Ruský mod/remaster přidává do Gothic II nové lokace, questy a stovky hodin zábavy Ruský mod/remaster přidává do Gothic II nové lokace, questy a stovky hodin zábavy

    V herním světě právě probíhá gotická renesance. Piranha Bytes nedávno vydali své nejnovější RPG Elex, uživatelská modifikace Gothic Orpheus přenesla svět série Gothic do Skyrimu, a teď se na scéně vynořil další mod jménem Gothic 2: Returning, konkrétně jeho verze 2.0. Ta bere původní Gothic II a výrazně ho rozšiřuje naprosto ve všech směrech. Přidává lepší grafiku, víc lokací, nová povolání včetně nekromanta, a desítky a desítky nových questů, takže se už vlastně pomalu dá mluvit o amatérském remasteru. celý článek

  • Perfect World zavírá tvůrce Torchlight, ale série možná ještě není mrtvá Perfect World zavírá tvůrce Torchlight, ale série možná ještě není mrtvá

    Pracovat pod vydavatelským gigantem Perfect World Entertainment asi nebude tak perfektní, jak by se z názvu mohlo zdát. Vydavatelství totiž během krátké doby oznámilo razantní omezení sesterského studia Motiga (Gigantic) a úplné zavření Runic Games (Torchlight, Hob). Co se týče her těchto studií, jejich příznivci nemusí zoufat, alespoň v případě Gigantic. A série Torchlight možná také není úplně mrtvá. celý článek

  • V Horizon Zero Dawn dnes díky datadisku Frozen Wilds zavládne krutá zima V Horizon Zero Dawn dnes díky datadisku Frozen Wilds zavládne krutá zima

    Venku sice stále vládne podzim, ale studio Guerrilla Games si pro své fanoušky připravilo mrazivé překvapení. Horizon Zero Dawn totiž dnes rozšíří datadisk Frozen Wilds, který hlavní hrdinku Aloy zavede do studené divočiny oblasti známé jako The Cut. Tam na ni čeká zbrusu nový příběh točící se kolem zásadního tajemství: proč se místní stroje chovají tak agresivně, že místní kmen dohnaly na pokraj vyhlazení? Podle traileru se zdá, že odpověď se skrývá v jádru sopky. celý článek

  • Test Xbox One X - jaká je nejvýkonnější konzole současnosti? Test Xbox One X - jaká je nejvýkonnější konzole současnosti?

    Project Scorpio je tady! Až na to, že originální název zmizel, a nahradilo jej poněkud obyčejné jméno Xbox One X. Naštěstí je to na tomto přístroji ta jediná obyčejná věc. Microsoft totiž vstupuje do druhého kola boje se Sony, která před časem uvedla na trh vylepšenou verzi konzole PlayStation 4 s označením Pro. Nová mašina od Microsoftu je zcela kompatibilní s již existujícími modely One a One S, umožňuje však vývojářům operovat se čtyřnásobně vyšším výkonem. Na rozdíl od Sony však dává Microsoft tvůrcům trochu volnější ruku, tudíž se v budoucnosti budeme setkávat nejen s hrami v nativním 4K, ale například i v nižších rozlišeních typu 1800p, avšak s vyšší snímkovou frekvencí. Tato tvůrčí svoboda je určitě příjemným krokem a teprve uvidíme, jakými způsoby ji vývojáři využijí. Co ale od vylepšené konzole můžeme očekávat my, hráči, na to se můžeme podívat hned. celý článek

  • Připravte si kapesníčky, BioWare ve videu vzpomíná na deset let s Mass Effectem Připravte si kapesníčky, BioWare ve videu vzpomíná na deset let s Mass Effectem

    Je jedno, jestli se vám Andromeda líbila nebo ne (a znám spoustu lidí z obou stran tábora) a nebo zda vás uspokojil konec trojky. Mass Effect byl a je bezesporu jednou z nejvýznamnějších sérií herních RPG. A protože bylo 7. listopadu, znamená to, že proběhl N7 Day a celá série zároveň oslavila 10 let. V BioWare pro tuto příležitost připravili povedené video. celý článek

  • Telltale prochází restrukturalizací s cílem dělat méně her na lepších technologiích Telltale prochází restrukturalizací s cílem dělat méně her na lepších technologiích

    Když už některá hra od Telltale Games vyniká, není to nikdy její technologickou stránkou. Ta je dlouhodobě a právem kritizována a je jednou z věcí, kterou bude studio měnit. Telltale totiž právě začíná procházet velkou restrukturalizací, kdy muselo vedení propustit devadesát zaměstnanců. To dělá zhruba pětadvacet procent lidí z firmy. Na již oznámené hry nemá mít tento krok žádný vliv, zatímco všechny budoucí projekty můžeme očekávat v podstatně jiné podobě. celý článek

  • System Shock Remake má vlastní vizi, od originálu se bude znatelně lišit System Shock Remake má vlastní vizi, od originálu se bude znatelně lišit

    Ačkoli původně plánované datum vydání již patří minulosti, autoři remaku legendárního System Shocku dále pokračují v tvrdé práci. Však také minulý rok na Kickstarteru vybrali více než milion dolarů. Nové video důkladně prozkoumává prostředí Citadely, které se od původní verze z roku 1994 celkem výrazně liší, a také představuje nové technologie na tříštění nepřátel a jejich trhání na kusy. celý článek

  • Mikrotransakce prospívají Ubisoftu i Take-Two, díky zájmu hráčů jich bude stále přibývat Mikrotransakce prospívají Ubisoftu i Take-Two, díky zájmu hráčů jich bude stále přibývat

    Ubisoftu se daří, a není to jen kvůli prodejům her jako takových. Naopak, podíl prostých prodejů na příjmech firmy se pomalu smrskává a začínají převládat mikrotransakce. Francouzský vydavatel teď zveřejnil část svých finančních výsledků za poslední kvartál fiskálního roku a je v nich k vidění spousta zajímavých věcí. celý článek

  • Activision čelí obvinění za neoprávněné používání vozidla Humvee v sérii Call of Duty Activision čelí obvinění za neoprávněné používání vozidla Humvee v sérii Call of Duty

    Je to ta část herního vývoje, nad kterou se běžný hráč prakticky nemá důvod pozastavovat. Když v Call of Duty usedáte do armádního vozidla Humvee (HMMWV), všímáte si jeho robustnosti, odolnosti a schopností, které pramení z reálného předobrazu do dnes mnoha státy používaného vozidla. Určitě se nepozastavíte nad tím, jací jsou v Activision kabrňáci, když si sehnali takhle důležitou licenci. No, nesehnali. celý článek

  • EA kupuje studio Respawn, tvůrce Titanfallu a chystané hry ze světa Star Wars EA kupuje studio Respawn, tvůrce Titanfallu a chystané hry ze světa Star Wars

    Vydavatel EA se rozrůstá o nové vývojářské studio. Firma oznámila dohodu o zakoupení Respawn Entertainment, studia odpovědného za Titanfall a Titanfall 2. Obchod vyjde EA na 455 milionů dolarů, z čehož je 151 milionů v hotovosti, zatímco zbytek tvoří akcie, bonusy atd. Společně se studiem a jeho lidmi jdou pod křídla EA i jejich projekty, tedy zatím neoznámené pokračování série Titanfall, dříve oznámená, ale nijak blíže nepředstavená Star Wars hra a jeden titul pro VR. celý článek

Videa:

  • Jízdní řád na další týden – Need for Speed, Football Manager a Nioh Jízdní řád na další týden – Need for Speed, Football Manager a Nioh

    Mysleli jste si, že Call of Duty WW2 to skončilo a vy si konečně odpočinete? Kdepak, zapomeňte. Tenhle podzim je neúprosný a než přijde Ježíšek, nebudete vědět co hrát dřív. Důkazem toho je i další týden, v němž není nouze o malé i velké tituly, časem ověřené značky a nebo porty skvělých her na jiné platformy. Přesvědčte se sami v našem Jízdním řádu, který pro vás udělal Honza Vondrášek. celý článek

  • To nejlepší z GamesPlayů #1 - říjen To nejlepší z GamesPlayů #1 - říjen

    Jak jste si asi všimli, už nějaký ten pátek (a další dny) vás zásobujeme videi, na kterých členové naší redakce hrají hry nové, starší i ty vysloveně retro. Občas je třeba problém udržet přehled o tom, co jsme natáčeli, a pak byste přišli o spoustu úžasných momentů, kde většinou někdo z nás něco zahraje tak, jak určitě nechtěl. Následující výběr videí od Honzy Vondráška proto berte jako lehké připomenutí toho, co jsme v minulém měsíci taky hráli, co se nám „povedlo“ a třeba tip na GamesPlay, který jste minuli. celý článek

  • GamesPlay: Hrajeme střílečku Call of Duty: WWII GamesPlay: Hrajeme střílečku Call of Duty: WWII

    Existuje jen jeden sladší zvuk než slavné cinknutí zásobníku pušky M1 Garand, a tím jsou propletené sametové hlasy Lukáše a Vaška. Ti se dnes spolu pustí do Call of Duty: WWII, pokusu o návrat ke kořenům dlouholeté střílečkové série. Lukáš v příběhové kampani ukáže náckům, že desátník „Red“ Daniels není žádné ořezávátko, a snad se dostane i na ukázku zombie módu. celý článek

  • Fight Club #349: Xbox One X ASAP! Fight Club #349: Xbox One X ASAP!

    Game Developers Conference je za rohem, a proto jsme do Fight Clubu s pořadovým číslem 349 pozvali Pavla Baráka, se kterým si o GDS popovídáme pořádně do detailu. Společně s ním ve studiu zasedli Pavel Dobrovský, Petr Poláček a Adam Homola a věnovali se i dalším tématům. celý článek

  • GamesPlay: Hrajeme horor The Evil Within 2 GamesPlay: Hrajeme horor The Evil Within 2

    Každý v sobě máme nějaké to zlo. Většina redakce například běžně konzumuje levné energetické nápoje za 7 korun. To ale není nic proti tomu, s čím se musí potýkat Sebastian Castellanos, hlavní hrdina odporného hororu The Evil Within 2. Ztracená dcera, svět z noční můry plný nepředstavitelných obludností... Hrůza! Ještě že mu v nouzi pomůžou naši dva dobří vyslanci, Honza Olejník (hráč) a Adam Homola (komentátor). celý článek

  • Retro GamesPlay: hrajeme první Call of Duty Retro GamesPlay: hrajeme první Call of Duty

    Letošní Call of Duty se spartánským podtitulem WWII hlásala návrat ke kořenům. Jak moc se jí to povedlo si můžete přečíst v recenzi Lukáše Grygara, ovšem jaké to jsou kořeny? Odpověď na to vám poskytne náš dnešní Retro GamesPlay, v němž se Honza Olejník spolu s Pavlem Dobrovským vydají zpět do roku 2003, kdy vyšel první díl Call of Duty. Studio Infinity Ward tehdy začalo cestu nejúspěšnější herní série, která se od druhé světové války vydala až do daleké budoucnosti ve vesmíru. celý článek

Tagy: souhrn

Zdroje: Vlastní

Kupte na Alza.cz

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.