Ale bude to platit i jinak. V Ghost Recon Future Soldier zase odemknete zkušenosti a postavy do Commandera.
Takže, co tu vidíme? Ubisoft zkouší experimentovat s propojením různých her z různých platforem. A jedna bude podporovat druhou, potažmo třetí. Což je obecně celkem diskutabilní. Není jasné, zda se pomocí Commander třeba odemkne unikátní položka, spíše se zdá, že půjde o nashromáždění zkušeností, které pak zužitkujete. Obecně platí, že ačkoliv nejste u hry, pořád můžete ve volném čase investovat do hraní.
Líbí se vám to? Osobně jsem na vážkách. Na jednu stranu je to prostě jen aplikace rovnice, jakou známe už roky. Tedy kdo má více času na hru, postupuje rychleji. A je jedno, jestli je ve hře nebo si na mobilu datluje do přidružené aplikace. Dokonce jsem rád za Mass Effect 3 Datapad aplikaci, která mi umožňuje pomocí jednoduché minihry navyšovat připravenost galaxie, aniž bych musel lézt do multiplayeru. Vlastně je to úspora času, kdy mohu postup hrou uspíšit, i když jedu tramvají nebo mám pauzu při práci. Ale...
...ale je tu druhá strana mince. Tento systém se může velmi snadno stát „zneužitelným“. Stačí, aby vám Commander dal unikátní zbraň. V tuto chvíli už jste nuceni, pokud chcete onu zbraň, začít Commandera hrát. Nejde o prosté šetření času. Musíte se přidat do rodinky her Ghost Recon. Jednoduše, tento systém je ošemetný a Ubisoft sám potvrzuje, že tento potenciál teprve testuje.
A jak se líbí tato fragmentarizace vám? Jste proti podobnému propojování her? Anebo vám nevadí, za podmínky, že výhody získané v různých hrách jsou jenom ušetřením času a nikoliv garancí unikátního obsahu?
29. 3. 2012 17:30 | Téma | autor: Aleš Smutný |
Nevíte co je to Ghost Recon Commander? Jde o facebookovou a mobilní hru, která vám umožní získávat bonusy během hraní – ovšem tyhle bonusy budou platit pro Ghost Recon Online a Future Soldier.
