Inkriminovaný algoritmus dokáže ze starých pixel artů s prťavým rozlišením vytáhnout vektor, který je právě na rozlišení nezávislý. Výsledkem je možnost zvětšení rozpixelovaných obrázků, aniž by to znehodnotilo jejich kvalitu a šlo na nich hlavně něco vidět. Ostatně, zkuste si zvětšit nějaký malý obrázek, třeba starou ikonku z osmdesátých let, na celý monitor. Uvidíte leda barevné kostičky.
Díky algoritmu tak lze prezentovat starou grafiku i na moderních displejích s vysokým rozlišením. Obrázky celý proces samozřejmě trochu změní, ale tomu se vyhnout nejde, protože de facto měníte grafický styl. Kdyby vás zajímaly technické detaily, jak takový algoritmus funguje, mohu vás odkázat na tuto vědeckou práci z roku 2011. Na této stránce pak najdete spoustu obrázků pro srovnání včetně srovnání různých výstupů.
Několik málo příkladů z Golden Axe, The Lost Vikings a Maria najdete níže. Zbytek tady.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Update: Jak jste nás upozornili v diskusi, práce Johannese Kopfa z Microsoftu je už staršího data. Článek jsme na základě toho upravili tak, aby nepůsobil jako aktualita. Omlouváme se.