Zlodějka lehkých mravů z Dragon Age II
zdroj: tisková zpráva

Zlodějka lehkých mravů z Dragon Age II

30. 10. 2010 17:30 | Preview | autor: levis |

Kdo ostře sledoval postupné odhalování postav z Dragon Age II, možná si vzpomene, že poslední a definitivní hráčskou třídou se stala zlodějka. Za ní si také zahráli novináři, kterým se do rukou dostal čerstvý build hry. Jsou z něj prý patrné všechny zásadní změny, které BioWare ve svém fantasy RPG udělali: rychlejší útočné animace, vytříbenější výtvarný styl, adaptace konverzačního kolečka z Mass Effectu a plně namluvená postava hlavního hrdiny či hrdinky.

Zlodějka rozhodně neoplývá stejnou silou jako válečník, ani neumí podpořit partu podobně jako mág, zato se náramně osvědčí v bojích jeden na jednoho. Vyplatí se ji posílat do soubojů s bossy, protože díky hbitým pohybům a akrobatickým dovednostem se dovede v mžiku přesunout z jednoho místa do druhého. V případě okamžitého nebezpečí dovede udělat přemet vzad, teleportovat se přímo za záda nepřítele nebo před sebe hodit omračující bombu. Ve vaší partičce bude zlodějku představovat svůdná Isabela, jinak žena trochu lehkých mravů a svůdného vzhledu s šálou kolem krku coby poznávacím znamením.

Postupným profilováním charakteru se lze dobrat tří základních směrů, jimiž se zlodějka může vydat. Cesta jménem Assassin se drží antivanské tradice vychovávání přesných vrahů, kteří dovedou vycítit slabost nepřítele. Shadow je nejvíce "stealth" ze všech možných podob zlodějky a ráda se schovává ve stínech. Duelist je vůbec nejobratnější a obstojí zvlášť ve zmiňovaných soubojích na blízko.

To všechno BioWare předvedli v nové lokaci jménem Blightlands, kterou charakterizuje hnědá barevná paleta, ohořelé kořeny stromů a kameny - rozhodně ne zrovna pohostinné místo, narozdíl třeba od architektonicky úchvatného města Kirkwallu. Během hraní partička hrdinů zavítala ještě do kostelíka Chantry plného zlatých soch a rudých svící.

Dragon Age II vyjde 11. března 2011 pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3.

Nejnovější články