Pokud ne, tak máte ještě zhruba tři čtvrtě roku čas na zpytování svědomí. Potom už bude pozdě a vaše hříchy vás s ladností zadupou do země. Tedy ne vás, ale vaše alter ego v podobě padlého vojáka Adama, který se ocitá na tom nejhorším místě mimo náš svět, kde si teprve uvědomí strašlivé chyby svého dřívějšího bytí.
Zde ho totiž dohnalo jeho sedm smrtelných hříchů – pýcha, lakomství, závist, hněv, smilstvo, obžerství a lenost. Všem se během svého krátkého života s radostí oddával a teď se k němu vracejí v té nejděsivější podobě. V podobě odporných a velmi silných bossů.
zdroj: Archiv
Až do teď to nezní zrovna originálně a proti sedmi hříchům jsme již také párkrát bojovali a bojovat ještě budeme třeba v Darksiders III. Ani tentokrát nechybí RPG prvky, hledání nového vybavení, učení se bojových stylů nepřátel a podobně. Trošku neobvykle působí alespoň temný vizuál hry, který díky výrazným konturám připomíná anime.
Ale v jedné věci by Sinner: Sacrifice for Redemption mohla opravdu vynikat – v levelování postavy. Schválně nepíši vylepšování postavy, protože v tomto případě se jedná o opak, o Adamovo postupné zhoršování schopností. Adam totiž musí před každým soubojem s bossem provést oběť a ukázat tak vůli odčinit svůj hřích. A jeho oběť se okamžitě projeví snížením vámi vybrané vlastnosti. Každý další souboj je tak těžší a těžší ne jen kvůli lepším bossům (jak bývá obvyklé), ale hlavně kvůli čím dál tím více zbídačenému Adamovi.
V jádru jde samozřejmě o klasickou hratelnost Souls her v mírně neotřelém kabátku, ale s velice zajímavou mechanikou. Teď je otázka, jestli to bude hardcore hráčům odrostlých na Bloodborne, Nioh a podobných sebemrskačských záležitostech stačit. Sinner: Sacrifice for Redemption vyjde z kraje roku 2018 na PC, Mac, PlayStation 4 a Xbox One.