Nyní přišla řada na jejich oponenty z IMC, přičemž je třeba mít na paměti předchozí prohlášení, že kampaň bude za obě strany, které se vzájemně doplní a vytvoří celkový obraz nečernobílého konfliktu.
IMC je zkratka pro Interstellar Manufacturing Corporation, což je kolos, který vznikl z malé firmy pro těžbu přírodních surovin jménem Hammond Engineering. Patnáct let po založení ale díky masivní produkci Titánů vzrostl požadavek na suroviny. Na konto práv na mapové databáze a technologie, které společnost vlastnila, nastal pro Hammond Engineering zlatý věk, jež vyústil ve změnu názvu a transformaci v IMC.
Na IMC se hrne kritika kvůli tomu, že postupuje na Hranici (Frontier) nevybíravě, ovšem podílníci a spotřebitelé v centrálních slunečních systémech jsou s výsledky práce IMC spokojení. Hranice je totiž atraktivní díky bohatým planetárním zdrojům a také cenným transportním trasám, což v očích podílníků ospravedlňuje jakékoliv bezpečnostní zásahy.
Stejně jako Milice i IMC představuje tři své „hrdiny“. Prvním je viceadmirál Graves. Pokud si pamatujete, byl to velitel lodi Odyssey, na níž vedl vzpouru MacAllen, který nyní patří k oporám Milice (a za nějž asi budeme hrát). Graves nyní velí jednotkám v oblasti Hranice a díky absenci tradičního protokolu vede jednotlivé vojenské akce IMC osobně, což se promítá i na jeho reputaci. Snaží se o pozměnění situace na Hranici, což je podle IMC příliš riskantní a dle Milice to nestačí.
Druhým zástupcem IMC je Blisk, jihoafrický žoldnéř, který v IMC pracuje na dlouhodobý kontrakt spočívající v průzkumu a protipovstaleckým operacím. Teoreticky by už měl mít vyděláno na spokojený důchod, ale díky skvělé výplatní pásce, která z IMC pravidelně přichází, a hlavně díky tomu, že zůstat v aktivní službě znamená zůstat v akci se špičkovou technikou, Blisk u IMC zůstává.
Posledním z IMC je robotické šasi Spyglass, což je fyzická manifestace rozsáhlé počítačové sítě IMC. Spyglass se stará o logistiku, navigaci, nasazení jednotek a komunikaci mezi nimi v rámci celé Hranice. Samotný Spyglass není existencí uvnitř jednoho těla, jednotliví roboti jsou totiž postradatelní a často doprovázejí jednotky IMC na bojiště, přičemž zajišťují průzkum a nové informace z průzkumných misí. Titanfall vychází 13. března na PC a Xbox One a 28. března na X360.