Spider-Man se po čtyřech letech od uvedení na PlayStationu 4 a po necelém roce od vydání remasterované verze pro PS5 dostal konečně i na PC a jak si můžete přečíst v naší recenzi, na osobních počítačích mu to opravdu sluší.
Vývojáři nyní vydávají nový patch, který se zaměřuje především na optimalizaci výkonu, přináší ale i nějaké ty nové prvky a opravuje chyby. Především došlo k vyřešení problému, který způsoboval pokles výkonu při zapnutém ray-tracingu. V nabídce nastavení najdete nově možnost zapnout technologii Intel XeSS. Tuto metodu upscalingu lze použít ke zvýšení výkonu a funguje s grafickými procesory Intel, AMD i Nvidia.
Došlo i k aktualizaci AMD FSR na verzi 2.1.1 a vývojáři slibují brzkou implementaci NVIDIA DLSS 3 v budoucí opravě. Hra bude nově také využívat větší objem VRAM.
Tato aktualizace přidává i možnost propojit účty služeb Steam a PlayStation Network. Získáte díky tomu přístup k obleku Resilient Suit a gadgetu Concussive Blast a budou vám přiděleny 2 body dovedností. Propojení účtů je nepovinné a přístup k odemčeným předmětům je k dispozici pouze v době, kdy jsou účty propojeny. Pokud jste již předměty odemkli a získali maximální počet dovednostních bodů, žádné další bonusy bohužel nedostanete.
Studio Insomniac Games už oznámilo pokračování, které primárně míří na PlayStation 5 a dá se očekávat, že se časem podívá i na PC. Kratší dobrodružství Spider-Man: Miles Morales, které vyšlo spolu s launchem nové generace konzolí od Sony, by na PC mělo dorazit během letošního podzimu, přesné datum vydání ovšem zatím neznáme.