Minimum

Minimum

Články

Nová verze kostkované akce Minimum nabízí hordu i týmový deathmatch

Některé hry sází na chytlavé herní prvky a systém a netrápí se s vizuální reprezentací. Spíše jdou směrem silné stylizace, což je případ týmové akce Minimum od studia Human Head, které přebralo štafetu od zkrachovalého TimeGate. Původně byla hra v nabídce early access na Steamu, kde jí dominoval mód s velkými roboty, které byly cílem snažení obou týmů – svého chcete zprovoznit, cizího zničit. Minimum ale nyní vychází v plné verzi a přidává celou řadu dalších módů.

Minimum připomíná Minecraft, ale hraje se jako týmová střílečka

Minimum zaujme na první pohled svou „minecraftí“ grafikou, ale soudě dle dojmů hráčů a kolegů z jiných herních magazínů jde ve skutečnosti o zajímavou online akci. Už před rokem jsem sice psal, že se Minimum objeví brzy na Streamu v rozpracované verzi (early access), ale ve skutečnosti k tomu došlo až včera. Krom jiného proto, že hru původně vyvíjelo studio TimeGate (podíleli se na debaklu s názvem Aliens: Colonial Marines a Gearbox na ně dost nepěkně svalil vinu), které ale v mezičase zbankrotovalo, a dalšího vývoje hry se tedy chopili lidé z Human Head poté, co jim Bethesda vyrvala z rukou Prey 2. A nevedli si v dalším vývoji Minimum věru zle.

Minimum vypadá jako Minecraft, hrát se bude jako Quake 3

Kdo jsou vývojáři z TimeGate Studios? Nejlepší bude, když si na ně vzpomenete v souvislosti s výbornou a tak trošku nedoceněnou sérií strategií Kohan. Protože vzpomínat na ně za jejich další počiny, by nemělo moc smysl. Dělali na několika F.E.A.R. hrách, měli svůj podíl viny na fiasku s Aliens: Colonial Marines a jejich dva pokusy o multiplayerovou střílečku v sérii Section 8 také nedopadly nejlépe. Ale snad tnou do zlaté žíly úspěchu nyní s čerstvě představenou multiplayerovou střílečkou Minimum.