Bitvy gigantických vesmírných korábů v multiplayerové akci Dreadnought jsou tu

Windows PlayStation 3 Xbox 360

- Datum vydání autor: Patrik Hajda Komentáře: 0

Představte si World of Warships zkřížené s World of Warplanes kdesi v budoucnosti a v podstatě dostanete novinku Dreadnought. Obrovské vesmírné lodě se navzdory své mohutnosti ladně houpou po obloze a v efektních explozích posílají jedna druhou do věčných lovišť. Ne každá vesmírná hra s loděmi musí být simulace. Dreadnought je čistá arkádová zábava.

Hry od studia Wargaming se společným názvem „World of“ nezmiňuji náhodou. Dreadnought následuje jejich stopy, kde je to jen možné. Začínáte s něčím menším, s čím se opakovaně vrháte do bitvy plné lidských protivníků (z počátku botů), abyste tímto grindováním postupně vydělali na vylepšení stávající lodi nebo na úplně nový bojový prostředek.

Dreadnought je free-to-play, takže se zmíněnému grindu můžete snadno vyhnout vytažením peněz z vlastní peněženky (nebo cizí, záleží na vás). Nějakým způsobem se k těm 70 lodím rozděleným do pěti kategorií (tanky, snajpři, podpora…) dopracovat musíte.

Boje 8 proti 8 se sice odehrávají ve vesmíru, ale to neznamená, že byste celou dobu zírali jen do černé prázdnoty. Často se octnete nad povrchem planety, měsíce, asteroidu, stanice či jiného tělesa bezvládně brázdícího nekonečné dálavy.

Aktuální stav hry ale není finální. Tvůrci plánují přidávat nové lodě, mapy, herní módy, bonusy za denní přihlášení, různé systémy progrese a tak dále. Upřímně bych od studia Yager radši viděl pokračování Spec Ops: The Line, ale to se asi nestane. Kromě Dreadnoughtu tvůrci totiž pracují na multiplayerové střílečce The Cycle, o které toho zatím moc nevíme.

Čekání na nové informace si můžete zkrátit Dreadnoughtem, za jehož vyzkoušení na Steamu neutratíte ani korunu. V době psaní článku SteamCharts vykazovaly 2200 hráčů, přičemž maximum je jen o tisícovku výš. Můžete tedy počítat s komunitou, která se u hry vytvořila během early accessu a snad i novými hráči.

Tagy: vesmír lode online sci-fi multiplayer střílečka Vesmír