Assassin's Creed žebříček vede se 73 miliony prodaných kusů. Solidní výsledek, vzhledem k tomu, že první Assassin's Creed vyšel v roce 2007. Na druhou stranu, Ubisoft stihl od té doby vydat sedm her na PC a konzole, čtyři hry na handheldy a nějaké dodatečné kousky na mobily. Jasně se ale ukazuje, co je momentální jednička pro Ubisoft.
Jen letos jsou v přípravě dvě hry Assassin's Creed - Assassin's Creed Unity a Assassin's Creed Comet. Objevily se také spekulace, že v Unity bude k dispozici kromě tradiční kampaně pro jednoho i kooperace pro čtyři hráče. Zprávy to jsou samozřejmě nepotvrzené.
Druhá v žebříčku je, pro někoho možná překvapivě, Just Dance série se 48 miliony prodaných kusů. První Just Dance vyšla v roce 2009, ale jedenáct her ukázalo, že síla hudebního lákadla je velká. Kdyby se počítaly vedlejší tituly Experience, přidalo by to na konto Just Dance dalších 9 milionů prodaných kusů.
Následují tři série se jménem Toma Clancyho v názvu. Tom Clancy's Splinter Cell prodal 30 milionů kusů, Tom Clancy's Rainbow Six 26 milionů a Tom Clancy's Ghost Recon 25 milionů. Je jasné, že ani jedna z nich dnes není takovým držákem jako asasínská sága, ale potenciál tu zjevně je. Ze známějších značek potěší Rayman s 25 miliony, Prince of Persia s 20 miliony a Far Cry s 18 miliony.
Ostatně, podívejte se na celý žebříček, najdete v něm několik tradičních titulů, i pár překvapivých. Dobře se ale ukazuje, že Ubisoft má širokou základnu jednotlivých žánrů a má z čeho vybírat, když chce oslovit širokou hráčskou veřejnost, která už dávno nemá stejný vkus.
Stejně tak je ale zajímavé, že ne všechny značky v žebříčku hodlá Ubisoft momentálně rozšiřovat skrz nové hry. Třeba nový Prince of Persia by se neztratil. Nebo se vrátí ke kořenům, jak psal v pátek Adam?