Burnout Crash
Věková dostupnost

Burnout Crash

Články

Burnout Crash byl původně ve vývoji pro Wii

Chyběl vám Crash mode v Burnout Paradise z roku 2008? Teď už víme, proč jej tehdy vývojáři do hry nezařadili. Ne, že by se jim nelíbil, nebo že by na něj jednoduše zapomněli. Jen si ho hezky mazaně naškudlili, aby ho mohli vydat jako samostatnou hru Burnout Crash. „Byl to náš záměr od začátku,“ řekl Alex Ward, kreativní ředitel studia Criterion na uzavřené prezentaci v USA pro britský Eurogamer. Distribuována bude už od konce srpna jako stahovatelný titul dostupný na PSN a XBLA. Vývoj má na starosti malý tým vedený Richardem Frankem a Jamesem Warrenem, který je programátorem pro Kinect.

Criterion a EA oznamují destruktivní arkádu Burnout Crash

EA a Criterion formálně oznámily Burnout Crash, Xbox Live a PSN titul, o kterém se spekulovalo...

ESRB ohodnotilo Burnout: Crash

ESRB ohodnotilo ještě pořád neoznámené závody Burnout Crash, považované za nástupce této...

Bude nový Burnout: Crash jen o ničení?

Poté, co australská ratingová komise minulý týden omylem prokecla akční závody Burnout:...