Burnout Crash byl původně ve vývoji pro Wii
zdroj: tisková zpráva

Burnout Crash byl původně ve vývoji pro Wii

12. 7. 2011 15:30 | Novinky | autor: Jan Vitík |

Chyběl vám Crash mode v Burnout Paradise z roku 2008? Teď už víme, proč jej tehdy vývojáři do hry nezařadili. Ne, že by se jim nelíbil, nebo že by na něj jednoduše zapomněli. Jen si ho hezky mazaně naškudlili, aby ho mohli vydat jako samostatnou hru Burnout Crash. „Byl to náš záměr od začátku,“ řekl Alex Ward, kreativní ředitel studia Criterion na uzavřené prezentaci v USA pro britský Eurogamer. Distribuována bude už od konce srpna jako stahovatelný titul dostupný na PSN a XBLA. Vývoj má na starosti malý tým vedený Richardem Frankem a Jamesem Warrenem, který je programátorem pro Kinect.

Ward se také před týdnem nechal slyšet, že původně tento titul začal vznikat pro Nintendo Wii. „Původní verze pro Wii měla být založená na tvorbě samotného hráče, který si měl nakreslit cestu pomocí ovladače. Po pár měsících se to však ukázalo jako nuda. A jelikož nám jedna z našich firemních filosofií velí: 'když jsme něco udělali, neznamená, že to nemůžeme také smazat‘, tak jsme to prostě udělali a začali znovu,“ upřesnil Ward. Hru si můžete prohlédnou na přiloženém videu. Principem je odměňování za způsobené bouračky a výbuchy. Chybět nebude ani porovnávání skóre s ostatními hráči. Jak je uvedeno výše, hra vyjde už příští měsíc, proklamovaná (a na videu prezentovaná) podpora Kinectu pro X360 verzi by však měla být integrována až později.

 

Nejnovější články