Rift se připomíná a ukazuje nové prvky
Pokud fandíte novým MMORPG, jistě vás zprvu potěšil start specifického žánrového kousku...
Origin prý napočítá pět milionů uživatelů každý den
Platforma Origin od Electronic Arts vzbuzuje, jako většina novinek, u (relativně) konzervativní hráčské komunity mnoho emocí. Občas se to krom klasického internetového hudrování projevuj i nadávání a osobními, naštěstí jen verbálními, útoky, jak se stalo nedávno při panelové prezentaci a diskusi v Austrálii Peteru Mooreovi. Na výkřiky, které se na adresu Originu nevyjadřovaly zrovna pochvalně, reagoval konstruktivně, trpělivě a prostě s elegancí člověka, který je na trochu těch hádek z publika zvyklý.
Adrenalinový a strhující trailer na Uncharted 3
Update - A co na to říká Harrison Ford? V Japonsku se nebojí velkých reklamních akcí, a tak...
Chystá se herní Hobit, LEGO Batman 2 a Mortal Kombat 10
Během včerejška se nezávisle na sobě sešlo několik zpráv o chystaných hrách od Warner Bros. Napřesrok se prý chystá LEGO Batman 2, kterého by měla doprovodit ještě druhá hra se značkou LEGO, tentokrát o jiném superhrdinovi ze stáje DC Comics, což by klidně mohl být třeba LEGO Superman (uvažovaný Green Lantern asi kvůli neúspěchu filmu už nepřipadá v úvahu). Největší peckou ale je, že k chystanému filmu, tedy vlastně filmům, Hobit od režiséra Petera Jacksona, se chystá i herní doprovod.
BlizzCon začíná už v pátek, nezapomeňte na to!
V pátek večer našeho času začne v americkém Anaheimu další BlizzCon, svátek pro všechny fanoušky her od Blizzardu, ale i kolemjdoucí zvědavce, které jen zajímá, jak to sakra ten Blizzard dělá, že má pořád úspěch. Krom toho, že zahrají Blizzardím nerdům z celého světa do tance Foo Fighters, by letošní BlizzCon mohl být zajímavý nejenom spoustou nových materiálů o WoW, StarCraftu a Diablu, ale i nějakým tím oznámením. Optimistická šuškanda si je už nějakou dobu jista představením nového World of Warcraft datadisku, doufá se také v oznámení termínu vydání Diablo III a možná přijde i odhalení zbrusu nového MMO, známého pod přezdívkou Titan. Bylo by skvělé, kdyby se dostalo alespoň na jednu z výše uvedených událostí, ale klidně bereme i všechny tři. A jak vlastně hodláme s BlizzConem naložit?
Dead Rising 2: Off the Record - recenze
Každý má rád peníze a kdo tvrdí, že ne, pravděpodobně ho netlačí jejich nedostatek. Jsou ale lidé a hlavně videoherní společnosti, které peníze doslova milují bez ohledu na to, kolik už jich nahromadily. A jednou takovou je Capcom, která svým dojením hráčů (neustále nové verze Street Fighter IV, předražená DLC, placená „dema“, minimální rozdíly ve verzích Marvel vs. Capcom atd.) začíná být pověstná. Když si vezmete, že právě čtete úvod recenze v pořadí již čtvrté Dead Rising 2 hry (počítám-li Case Zero a Case West), mluví to v podstatě za vše. A pokud tajně doufáte, že na rozdíl od ostatních dílů není Off The Record určen pouze k ždímání hráčů, doufáte špatně.
PC verze Batman: Arkham City vyjde 18. listopadu
Odklad vydání PC verze Batman: Arkham City se logicky s příliš pozitivním ohlasem nesetkal,...
Jak vypadá Grand Theft Auto III na iOS
Na internetu se dnes objevila minutová nahrávka z hraní Grand Theft Auto III, které u...
Mojang zatím smí užívat název Scrolls, Bethesda se odvolá
Ještě nedávno se teprve posílaly právní papíry a už je ve sporu Bethesda vs. Mojang o použití slova "Scrolls" v názvu hry rozhodnuto? Ne tak docela, ale vítězem prvního kola je Mojang, i když soudní spor samotný ještě ani nezačal. Jak na svém twitteru uvedl Markus Persson (Notch): „Získali jsme předběžný příkaz. Můžeme dál používat název Scrolls. ZeniMax/Bethesda se sice pořád může odvolat, ale mám z toho radost.“
Vyšlo DLC Missing Link pro Deus Ex, jak ho rozchodit v SLI?
Ode dneška si můžete koupit a stáhnout přídavek The Missing Link pro akční RPG Deus Ex:...
Jak to bude s BioShockem pro handheld Vita?
Tak se zdá, že BioShock pro handheld PlayStation Vita bude uplně novou hrou a nikoli portem. Ken Levine, šéf vývojářského studia Irrational, navíc v rozhovoru s Joystiqem naznačil, že část vývoje hry se asi bude outsourcovat, tedy vyvíjet na objednávku u třetí strany.
Hry dle filmů jsou mrtvé, tvrdí Warneři na příkladu Batmana
Herní verze hollywoodských snímků jsou pro část hráčské obce kontroverzním tématem od chvíle, kdy se začaly objevovat. Často se v diskusích objevují názory, že vydavatelé se jen snaží přiživit na úspěchu a marketingové kampani velké značky, hry podle filmů vyvíjí překotně a často je vypouští nedodělané nebo jen s minimem obsahu, hlavně aby stihly termín premiéry.
Saints Row 3 si utahuje z Battlefield a Modern Warfare
Nadsázka a parodie na konkurenci vždy k akční sérii Saints Row patří. V případě...
Umbra, první diablovka na CryEngine 3
Nejen moddeři a amatérští vývojáři se na fungující enginy občas pokouší napasovat jiné žánry. Ačkoliv jednu z nejmodernějších technologií současnosti, CryEngine 3, si člověk automaticky spojí se střílečkou nebo onlinovkou, pohánět prý může třeba i nezávislé diablovské RPG Umbra.
Kvůli Battlefield 3 a Modern Warfare 3 se budou upgradovat PC
Nejočekávanější střílečky letošního podzimu, Battlefield 3 a Modern Warfare 3, by mohly zvednout laťku průměrné hardwarové sestavy. Alespoň v to věří analytik Ted Pollak z firmy Jon Peedie Research, podle něhož vydání obou her posílí prodeje konzolí X360 a PS3 a hlavně zapříčiní upgrady PC v ceně miliard dolarů. Což už dnes vskutku není obvyklé.
The Secret World - rozhovor s Ragnarem Tørnquistem
The Secret World je jednou z nemnoha chystaných MMO her, které zkouší jít na věc trošku jinak...
Jak bude vypadat hlasové ovládání v Halo remaku
Hlasové a pohybové ovládání „hardcore“ her na X360 skrze Kinect bylo ve velkém prezentováno na letošní herní výstavě E3. Někdy to působilo zajímavě a herně slibně (komandování spolubojovníků v ME3), jindy zase velmi podivně (čtení dialogů v ME3, prohlídka zbraně v Ghost Recon: Future Soldier). Je to však prvek pro veřejnost atraktivní a dá se tedy čekat, že minimálně ve hrách od Microsoftu bude v následujících měsících a letech vždy použit, pokud to alespoň trošku půjde. Hlasové a pohybové ovládání se tak nevyhne ani Halo: Combat Evolved Anniversary, což je pokus o důstojnou restauraci hry, která nakopla úspěch stříleček na konzolích. Vývojáři z 343 Industries asi dlouho přemýšleli, jak Kinect do hry zapojit a nakonec přišli s třemi způsoby:
V Dawn of War II se konečně objeví Tau Commander
Člověk by touto dobou nejraději psal o tom, jak je nesmírně zvědavý na Dawn of War III, a...
Chystá se nová hra podle komiksu XIII - zase cel-shading?
Hrdina se probudí na neznámém místě a neví, jak se jmenuje, kdo je a jaký život žil, ale je jasné, že je součástí strašlivé konspirace a někdo mu dá jasný úkol. Tuto klišé zápletku zneužívají hry velmi často, některé skvěle, jiné už méně, ale málokteré tak graficky výrazně jako střílečka s prostým názvem XIII, kterou v roce 2003 vydal Ubisoft na PC a všech tehdejších konzolích. Pamětníci moc dobře vědí, že hra vycházela ze stejnojmenného komiksu z roku 1984, a přestože upoutala pozornost, tehdy chvilkově populárním, cel-shadovaným zpracováním, herně za moc nestála a komerčně se jí také moc dobře nevedlo.
Costume Quest je první PC hra od Double Fine za 6 let
Od soboty je na Steamu PC verze jednoduše vypadajícího, ale zábavného akčního RPG Costume Quest, které původně vyšlo na XBLA a PSN. Ne, ta hra není sama o sobě ničím výjimečná krom toho, že je slušná. Jde o okolnosti, za kterých nakonec PC verze vznikla, a kdo za hrou stojí.