Nejnovější články
World of Warcraft: Midnight má datum vydání. Přidá hráčské domky i obří porci nového obsahu
Nesmrtelné MMORPG chytá další dech
Cyberpunk 2077 prodal 35 milionů kopií, a to rychleji než Zaklínač 3
Špatná počáteční reklama je pořád reklama
Sledujte Fight Club #752 o budoucnosti AI ve hrách
Tralalero tralala
Last Epoch obdrží velké rozšíření zdarma. Studio ani přes přání Kraftonu nevyužije AI
Připlatíte si za novou třídu
Beyond Good & Evil 2 stále žije. Ubisoft po 17 letech vývoje dál nabírá lidi
Jade má stále naději
Space Marine 2 vás v novém updatu nechá upravit si vlastního Chaosáka
Temnochmurná móda
Saúdskému investičnímu fondu po nákupu EA údajně docházejí peníze
Investice zpomalují
Rozhovor s Dennisem Wedinem, hlavním výtvarníkem Hotline Miami
TERA: Rising přechází na free-to-play systém
Fight club #120 HD: Pod palbou DRDOS
Za hraní Neverwinter nemusíte platit ani korunu
DmC - Devil May Cry - recenze
Šest hodin budovatelem - jak nás okouzlila preview verze SimCity
GDS 2012: Lukáš Codr - vývoj her v Číně
GDS 2012: Michal Hapala - K čemu programátoři, když máte hotový engine?
Fight Club - podcast