Soderlund také prozradil, že se EA už teď na Battlefield a Medal of Honor dívá jako na službu. “Máme lidi v různých částech světa, kteří u toho sedí 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu, 365 dní v roce. “ V DICE je prý dokonce speciální tým lidí, který studuje telemetrická data a řeší, jak hraní vylepšit a jestli hráči nemají nějaké problémy. Activision nedávno oznámil, že Call of Duty: Elite má přes 7 milionů registrovaných uživatelů a z toho si službu předplatilo přes 1,5 milionu lidí. 1,5 milionu krát 50 dolarů ročně... To jsou pěkné počty. A na takovéhle peníze by si chtěli sáhnout i v EA, když vidí, že to může fungovat u konkurence.
Skoro to až připomíná situaci s placeným Xbox Live a PlayStation Network, který je zdarma. Microsoft na ročních poplatcích za Xbox Live vydělává nemalé peníze (taky ta infrastruktura ale nemalé peníze stojí) a Sony to poskytuje zdarma, což dělá i nadále. Proč ale neudělat něco alespoň trochu podobného, taky za peníze? A tak vznikl PlayStation Plus. Samozřejmě je to těžko porovnatelné, jak mezi sebou, tak s CoD: Elite, ale určité styčné plochy by se našly. Jinými slovy proč dávat něco zadarmo, když je za to dostatečné množství lidí ochotno platit?