Alespoň to tvrdí hlavní inženýr Respawnu Richard Baker, který si popovídal s Digital Foundry. Právě díky tomu, že vývojáři optimalizoovali hru na silnější konzoli, mohli používat DirectX 11 a 64-bitové technologie, na které by jinak nedosáhli. Nabízí se tedy otázka, na co měl Titanfall původně vyjít. Jen na Xbox 360 a PC, nebo také na PS3? A kdy se do toho vložil Microsoft a domluvil si exkluzivitu?
Velmi pravděpodobně to muselo být poměrně brzy, protože vývoj verze pro Xbox 360, ze které jsme mimochodem doposud neviděli jediný obrázek či video, řeší studio Bluepoint. Těžko si představit že by byl Titanfall komerční propadák a šušká se, že se prý Sony hodně snaží, aby Titanfall na PlayStation 4 dostali. Podaří se jim to už u nějaké GOTY verze jedničky, nebo se MS exkluzivita prolomí až s nevyhnutelným druhým dílem?
Microsoft ale finančně nestrádá a tak pokud bude chtít, může si dovolit značku udržet ve svém chlívku, podobně jako třeba Gears of War. Celý rozhovor s Richardem Bakerem s Digital Foundry si můžete přečíst na anglickém Eurogameru.