PlanetSide 2 má ambice vydržet do roku 2025
zdroj: tisková zpráva

PlanetSide 2 má ambice vydržet do roku 2025

3. 12. 2012 12:26 | Téma | autor: Aleš Smutný |

MMOFPS PlanetSide 2 už nějakou dobu úspěšně běží, byť se stále potýká s většími či menšími technickými a systémovými problémy.

Vzhledem k tomu, že na fórech vyvstává řada otázek, John Smedley napsal poměrně rozsáhlý příspěvek, v němž se snaží nastínit budoucnost hry a to jak nejbližší, tak i tu vzdálenou. A ta může být hodně vzdálená, protože tým má prý vizi, že by hra mohla fungovat do roku 2025. Inu, proč ne, ale bude to hodně, hodně práce.

Nemalá část příspěvku se věnuje principům hry, které nejsou pro aktuální hráče ničím novým. Je proto lepší přeskočit k části o budoucnosti. Momentálně je prý v týmu aktivní tříletý plán vývoje, v němž se má stihnout mnoho věcí. Kupříkladu by se měly objevit základny, které by vlastnili hráči. Půjde na ně samozřejmě útočit a budou mít i nové, vzácné zdroje.

Co se týče zdrojů, ty by mělo jít, pokud půjde vše podle plánu, sklízet nebo těžit. Mezi kontinenty by se měla časem zjevit voda, takže nám vznikne planeta. A samozřejmě by na ní mělo jít bojovat pomocí nových vozidel. Nových vozidel a zbraní samozřejmě bude celá řada, to snad nemůže ani překvapovat.

Nevím, jak se stavět k NPC protivníkům. Ačkoliv Smedley říká, že to nebude implementace MMO „zabit deset banditů“, v rámci striktně FPS MMO, kde je vše tvořeno organizací hráčů a jejich schopnostmi mi přijde armáda botů nevhodná. Navíc tým uvažuje o tom, že by hráči na pozicích velitelů disponovali NPC armádami ve stylu MOBA a posílali je na protivníky. Otázka je, zda se stále budeme bavit o FPS nebo už o jiném žánru.

Samozřejmostí je podpora eSportů, sympaticky zní implementace počasí a jeho změn a brzy prý přijde verze pro Mac. Nicméně, než dojde na zásadní změny, bylo by dobré vyřešit problémy systémové (kupříkladu nešťastný Infiltrator) a technické (občasná slide-show).

Nejnovější články