Pro ty z vás, co si hru pořídili, nebo plánují pořídit přese všechno, co se o ní napsalo, je podstatnější, že je na světě první patch, který by měl napravit asi miliardu nesrovnalostí. A společně s tím se zjevila i reakce někoho ze Segy na nařčení, že singleplayerovou kampaň nevytvářel Gearbox, nýbrž TimeGate Studios.
Není to bohužel reakce publikovaná na úrovni oficiální, takže její vypovídací hodnota není stoprocentní, ale když producent Matthew J. Powers během italského launch eventu prohlásil, že se ostatní studia (včetně TimeGate) na vývoji hry pouze podílela, ale produkce singlu i mulťáku byla vždy v rukách Gearboxu, tak bychom mu asi mohli věřit. Navíc je zcela nepodstatné, kdo tedy singl dělal nebo nedělal, protože pod hrou je podepsán Gearbox, a na tomto studiu tedy leží odpovědnost za výsledek.
Raději se tedy přesuňme k patchi, jehož obsah je dopodrobna rozepsán třebas na CVG. Seznam oprav je opravdu rozsáhlý a podpírá tím Lukášovu hypotézu z recenze, že vývoj hry byl poněkud uspěchaný. Že se hráči mohou na tolika různých místech a při tolika různých příležitostech zasekávat, ať už v singlu, v multiplayeru nebo kooperaci, to není zcela normální – ne u odladěných titulů. Stejně tak seznam oprav v kooperaci je poněkud delší, než by člověk čekal, o jejich závažnosti ani nemluvě.
Dokážu si představit situaci, že se na některého smůlovatého hráče slétne více bugů a chyb naráz, což v něm láskyplnou reakci rozhodně nevyvolá. Naopak, bude mít chuť chytit vývojáře pod krkem, narvat jim hlavu to televize a… Raději se podívejte ještě na jeden trailer ze hry, který vyšel už příležitosti včerejšího vydání hry. Pro uklidnění…