Kolik toho na Aliens: Colonial Marines vlastně udělal Gearbox?
zdroj: tisková zpráva

Kolik toho na Aliens: Colonial Marines vlastně udělal Gearbox?

12. 2. 2013 12:42 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Jak se vynořují další a další recenze akčního titulu Aliens: Colonial Marines, je čím dál...

Jak se vynořují další a další recenze akčního titulu Aliens: Colonial Marines, je čím dál jasnější, že tohle je trošku průšvih. Nízké skóre se střídá s ještě nižším, a jelikož jde o značku populární a Randy Pitchford měl před vydáním spoustu řečí o fanouškovství, dostává to Gearbox lidově řečeno „sežrat“. Možná i víc, než by se dělo u titulu jiného jména, ale stejné kvality.


Lukáš se odmítl ve své recenzi podvolit animální fanouškovské nesnášenlivosti, a tak jen střízlivě nad hrou konstatuje „podezřelé střihy a kiksy technického rázu dávají tušit, že dotáhnout Colonial Marines do vůbec nějakého konce byl boj“. Nu a nyní vychází najevo, že možná není úplně jasné, kdo vlastně za celou hrou stál. Zvídaví jedinci totiž objevili na jednom fóru příspěvek z května minulého roku, kde se jeden z diskutérů označuje za bývalého člena Gearboxu a říká, že vlastně ze hry dělalo tohle studio jen multiplayer. 

Celý příspěvek zní: „Nerad to říkám, ale moc nadějí bych do Colonial Marines nevkládal. Pracoval jsem Gearboxu a vývoj téhle hry byl naprostý průšvih, který trvá kolik, šest let? Gearbox ani hru nedělá, jenom multiplayer. Hlavní část vývoje byla outsourcována k TimeGate Studios, kteří nemají moc dobrý záznam. Doufám, že se pletu, pořád mám v Gearboxu spoustu přátel, ale očekávám přinejlepším průměrnou hru“.

Samozřejmě, je to jen anonymní přispěvovatel na fóru, ale případné kredibilitě nahrává hned několik věcí. První je ta, že před skoro rokem předpověděl celkem výstižně výsledek. Druhou je samotný výsledek – hra opravdu nevypadá jako něco, čím by se studio, které vytvořilo Borderlands 2 mělo chlubit.

TimeGate na hře skutečně pracovalo, to je jasné už delší dobu a studio je zmíněné i v titulcích hry. Randy Pitchford ale vloni v červnu řekl, že 80 procent hry bylo vytvořeno v Gearboxu a outsourcing se týkal jen zbytku hry. Sega odmítla na dotaz, jak to tedy vlastně bylo, odpovědět, a tak nám nezbývá, než se jen dohadovat, kde leží nejbližší bod, který by se dal označit za pravdu. A případně hrát hru, která ale nedopadla ani zdaleka tak, jak se doufalo...

Nejnovější články