Vysvětlovat celou dějovou linku série je ve stručnosti nemožné, ale vězte, že v multiplayeru nového Assassin's Creed se zhostíte moderních templářských agentů, kteří se navzájem vraždí v animus zařízeních firmy Abstergo Industries.
Třeba v módu Wanted po sobě jde osm hráčů, kdy má každý za úkol zabít někoho trochu jiného - akorát že na začátku dostanete jen obrázek své oběti a na mapce zhruba uvidíte, kde se váš cíl nachází.
Největší zážitek z multiplayeru tak pochází z toho, že se neustále snažíte ulovit svoji oběť a čím jste jí blíž, tím se také patrně někdo blíží k vám. Každý hráč tak musí nejen pečlivě plánovat další kroky, ale také se často ohlížet, zda v davu nespatří někoho podezřelého. Že všechny NPC ve hře vypadají, jako jedny z patnácti postav vrahů některé hráče irituje, ale bez toho by tento mechanismus vůbec nefungoval.
Oproti singleplayeru je tu jinak podstatně zjednodušený mechanismus samotné vraždy, kdy se stačí skutečně jen přiblížit na dosah ruky a zmáčknout X, abyste svoji oběť na místě popravili. Co už naopak nesklízí příliš obdivu je zatím prý mizerná kvalita hlasového chatu a místy chaotické ovládání, protože tlačítkem X také probíhá interakce s prostředím - stane se tak třeba, že dva hráči mačkají X a místo, aby se navzájem zabili, jejich postavičky neustále skáčou do kupky sena a zase ven. Holt, sranda musí být i ve vážné hře.
Assassin's Creed: Brotherhood vyjde 19. listopadu pro Xbox 360 a PlayStation 3, na jaře příštího roku pak pro PC.