Máte námět či připomínku? Napište nám
Microsoft nezapomněl na své kmenové hráče
zdroj: Archiv
Téma

Microsoft nezapomněl na své kmenové hráče

9. 6. 2011 16:36 | autor: Aleš Smutný |

Alespoň to v jednom z rozhovorů tvrdí Stephen McGill, šéf Microsoft UK poté, co se na tiskové konferenci Microsoftu objevovaly převážně hříčky na Kinect a z hodiny a půl se tak hodina věnovala veselému hraní s Kinectem.

Zvětšit zdroj: Archiv Což je prostě příliš. Každopádně všichni hráči, kteří radši drží v ruce gamepad nebo myš se cítili být poněkud ochuzeni. McGill ovšem naše obavy vyvrací a nebo se o to alespoň pokouší.

„Opravdu si nemyslím, že jsme zapomněli na hardcore hráče. Vždyť i část z věcí kolem Kinectu byla určená pro naše kmenové hráče...máme něco pro každého. Navíc tu máme věci jako je Forza nebo Gears of War 3, tedy exkluzivity. Navíc si uvědomte, že jsme měli 90 minut a spoustu věcí na odprezentování. To nám dávalo tak 90 sekund, možná dvě minuty na jedno z možných témat. Nezapomeňte, my jsme zábavní společnost a tak nikdy nemůžeme opustit své kmenové hráče“.

McGill má pravdu v tom, že bylo obtížné zavděčit se ve všem. „Ukázali jsme třeba video z Forzy a všichni hned proč jsme neukázali demo. Ale vždyť jsme předvedli záběry z průběhu hraní, nemůžeme mít čas na vše. Demo si pak můžete vyzkoušet v dalších dnech. A i Forza má v sobě Kinect prvky. Prostě v 90 minutách nezvládneme ukázat vše“.

Co se týče absence překvapení, má pravdu v jednom. Halo 4 mělo být oním překvapení, zvláště poté, co bude odprezentována Halo Anniversary Edition, ale únik téhle informace pár hodin před prostě jakýkoliv možný „šok“ zkazil. Na druhou stranu, nic to nemění na tom, že několik dalších her tradičního střihu by prostě neuškodilo. Zvláště nových, neotřelých značek. Ryse je možná zajímavě vyhlížející projekt pro Kinect, který se tváří hardcore, ale nám by nechyběl ani nějaký zcela tradiční, ambiciozní projekt. Ale je pravda, že jedna věc je konference a druhá posléze prezentace na výstavě.

Nejnovější články