
„Opravdu si nemyslím, že jsme zapomněli na hardcore hráče. Vždyť i část z věcí kolem Kinectu byla určená pro naše kmenové hráče...máme něco pro každého. Navíc tu máme věci jako je Forza nebo Gears of War 3, tedy exkluzivity. Navíc si uvědomte, že jsme měli 90 minut a spoustu věcí na odprezentování. To nám dávalo tak 90 sekund, možná dvě minuty na jedno z možných témat. Nezapomeňte, my jsme zábavní společnost a tak nikdy nemůžeme opustit své kmenové hráče“.
McGill má pravdu v tom, že bylo obtížné zavděčit se ve všem. „Ukázali jsme třeba video z Forzy a všichni hned proč jsme neukázali demo. Ale vždyť jsme předvedli záběry z průběhu hraní, nemůžeme mít čas na vše. Demo si pak můžete vyzkoušet v dalších dnech. A i Forza má v sobě Kinect prvky. Prostě v 90 minutách nezvládneme ukázat vše“.
Co se týče absence překvapení, má pravdu v jednom. Halo 4 mělo být oním překvapení, zvláště poté, co bude odprezentována Halo Anniversary Edition, ale únik téhle informace pár hodin před prostě jakýkoliv možný „šok“ zkazil. Na druhou stranu, nic to nemění na tom, že několik dalších her tradičního střihu by prostě neuškodilo. Zvláště nových, neotřelých značek. Ryse je možná zajímavě vyhlížející projekt pro Kinect, který se tváří hardcore, ale nám by nechyběl ani nějaký zcela tradiční, ambiciozní projekt. Ale je pravda, že jedna věc je konference a druhá posléze prezentace na výstavě.