zavřít

Je technologie L.A. Noire mrtvá? Posuďte v traileru

PlayStation 3 Xbox 360

- Téma autor: Adam Homola Komentáře: 0

David Cage z vývojářského studia Quantic Dream se často vyjadřuje k současným hrám, takže bylo jen otázkou času, než si na paškál vzal také vznikající detektivku L.A. Noire. Cage sice její autory chová v úctě a L.A. Noire podle něj vypadá výtečně, o údajně přelomové animační metodě Motion Scanu ale dvakrát přesvědčený není. "Je to zajímavé řešení problémů, ale také zajímavá slepá ulička. Tahle technologie je příšerně drahá a stejně s ní nikdy nedovedete zároveň snímat pohyby obličeje i těla," řekl Cage v rozhovoru s CVG. Zda má nebo nemá pravdu se sami můžete přesvědčit v novém traileru z L.A. Noire, který je k nalezení pod textem.

Cage tvrdí, že právě jeho studio Quantic Dream už řešení tohoto motion-capturingového firmu dávno vymyslelo. "Všimli jsme si, že když natáčíte zároveň pohyby těla i obličeje, je ten rozdíl ve výsledné kvalitě drastický. Ani si neuvědomujeme, jak moc jsou pohyby našeho těla dohromady spjaté. Tomu jsme se přizpůsobili," říká Cage. Metoda, jíž Quantic Dream aplikovali na svoji nedávnou akční adventuru Heavy Rain, se hlavně prý dá stále zlepšovat. Vývojáři už se nemohou dočkat na to, až hráčům brzy ukážou, kam se s ní v posledních měsících dostali.

Tagy: akční detektivka motion capturing

Zdroje: CVG

Kupte na CZC.CZ

Související videa

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.