
Riccitiello dodává: „Věříme téhle značce a úmyslně ji přesunujeme tam, kde bude přístupná co nejvíce lidem“. Myslí tím ovšem vývoj v rámci všech tří dílů, tedy jakýsi hybrid mezi RPG a FPS. Což není zrovna to, co by si skalní fanové jedničky přáli, ale když je FPS na špičce současných prodejů... Změn se ale dočká i Need for Speed a jeho nově oznámený díl s podtitulem Run. A tady ty zprávy nejsou zas tak děsivé, spíše naopak.
Jako hlavní změny slibuje EA „mnohem ostřejší zážitek“. Co si pod tím máme představovat? Asi mnohé, protože by hra měla využívat ten skvostně vypulírovaný engine Battlefieldu 3, tedy Frostbite 2. Do křesla by vás měla zasadit zběsilá jízda ze San Franciska do New Yorku, přičemž by na pořadu dne a kol asfaltky měla být přeplněná centra měst, zamrzlé horské průsmyky a hadovitě se klikatící kaňony, jimiž se budete řídit v rychlosti trhající senzory radarů. Což neznamená, že se za vámi nepožene policie, která k vašemu zastavení použije i případně potřebnou smrtící sílu. Need for Speed: The Run vyjde v listopadu na PS3, X360, PC, Wii a 3DS.