Malte Wagener, který šéfuje vydavatelské firmě Koch Media v rozhovoru pro L.A. Times potvrdil, že producenti se kolem značky hemží jako zombie kolem šťavnaté dívenky. Producent, který stojí třeba za Mumií už minulý týden prohlásil, že je s vývojářským studiem Techland domluvený na adaptaci, jíž finančně zaštítí Union Entertainment. Jenže Wagener popírá, že by k dohodě došlo, protože dle jeho slov nemá Techland kapacity na uzavření této dohody. Jednoduše řečeno – nemá práva.
„Je tu ale zájem ze strany studií a významných režisérů. Jeden z největších hollywoodských režisérů dokonce poslal link na náš trailer jednomu studiu, pravil, že by měl o adaptaci zájem a studio nás kontaktovalo. Nicméně zatím nás hlavně oslovují producenti a my bychom chtěli nejdříve najít režiséra“.
Mimochodem i tady skoro zafungovala hyperkorektnost. Zombie dítě, které nedobrovolně proskočí oknem, původně ve videu vůbec nemělo být. Děti se prostě nezabíjejí. A přitom je to hlavní tahák, který vás k traileru připoutá, což nakonec tvůrci ze skotského týmu Axis Animation správně odhadli. Každopádně by ale vlastníci práv neměli s uzavřením dohody příliš váhat. V době internetu mají podobné vlny nadšení životnost spíše malou a pokud by se hra nevydařila na jedničku, zájem by dozajista opadl.