Nicméně když odhlédneme od nedostatečné kulturní průpravy tvůrců, Survival of the Fittest nezní vůbec špatně. Hráči se v módu objeví v neutrální oblasti, kde už se mohou domlouvat, taktizovat, provokovat, prostě cokoliv, co vyřešíte verbálně. Následně začne odpočet, po jehož vypršení sestoupí v paprsku světla do herní zóny, v jejímž středu se nachází zbraně a další výbava (dobrá, tady je to přesně jako Hunger Games a ne Battle Royale).
A tady začne zábava. Vydáte se do středu pro zásoby, s vědomím, že se zde nejspíše strhne řežba s ostatními hráči? Nebo se raději vydáte do lesa, do krytu a vymyslíte náhradní plán? Nebo už jste se s někým domluvili? A můžete mu věřit? Survival multiplayerovky jsou na podobný druh zábavy skvělým prostorem, zvláště, když podporují permanentní smrt a crafting. Když k tomu přidáte dinosaury jako v případě ARK: Survival Evolved, je se potenciálně nač těšit.
Celá aréna se bude neustále zmenšovat, aby se poslední hráči donekonečna nenaháněli po celé mapě. Navíc ve hře každou půlhodinu nastane jeden z globálních eventů jako Freak Weather, Dino Assault, Supply Drop apod. Spuštění Survival of the Fittest odstartuje 1. srpna pětihodinový stream na Twitchi, kterého se zúčastní pětatřicet týmů, přičemž ceny pro poslední přeživší tým představují 20 tisíc dolarů a herní vybavení od Logitechu a Gunnar Optiks. Během streamu pak mohou diváci hlasovat o tom, jaký event změní tvář světa v další půlhodině.
Musím říct, že podobný obsah je přesně tím, co dělá z ARK: Survival Evolved atraktivní titul (samozřejmě kromě faktu, že si tu můžete ochočit dinosaura). Navíc takovéto nápady nabízí prostor pro ty hráče, kterým se třeba nelíbí některý ze základních herních prvků. Kupříkladu za mne ten, že v době vaší nepřítomnosti nemizí váš avatar, vaše vybavení, dinosauři apod a tak o vše můžete velmi snadno přijít díky nepřejícím hráčům (a zároveň nechci přijít o multiplayerovou složku v singlu). Pokud byste se chtěli podívat, jak hra vypadá, Gábina s Pavlem pro vás natočili Gamesplay.
zdroj: Archiv