Secret Files 3

Secret Files 3

Články

Adventurní speciál: making of Secret Files 3

Vracet se ke hře půl roku staré není nic, nad čím byste měli skákat radostí přes železniční závoru, ale přesto máme k vydání tohoto videa docela pochopitelný důvod. Na kolínském Gamescomu nám totiž vývojáři Marco Zeugner (hlavní gamedesignér) a Stefan Holtz (scénárista) nepředstavili ani tak adventuru Secret Files 3 samotnou, jako spíš pozadí jejího dvouletého vývoje. A bylo to rozhodně zajímavější, než kdyby se uchýlili ke standardní prezentaci hotové hry, která 2 týdny po Gamescomu oficiálně vycházela (v německé verzi).

Secret Files 3 - rozhovor s tvůrci očekávané adventury

Před nedávnem jsme se s vámi podělili o první dojmy z připravované dobrodružné point-and-click adventury Secret Files 3, která nepochybně patří k těm nejočekávanějším hrám svého žánru tohoto roku. Při příležitosti prezentace hry jsme ale měli možnost také prohodit pár slov s jejími tvůrci, které vám nyní přinášíme v podobě rozhovoru. Netýkal se přímo jen Secret Files 3, ale i rozdílných preferencí hráčů v Německu a zbytku světa, potažmo současnosti a budoucnost adventurního žánru. Do křesel pro hosty usedli hned tři vývojáři, a to šéf týmu Animation Arts, vedoucí projektu a game designér Marco Zeugner, dále pak scénárista z externí společnosti NEOS Film Stefan Holtz, a nakonec také hlavní grafik Christian Fischer.

Secret Files 3 - dojmy z napínavé adventury

Už když se po dohrání adventury Lost Horizon (2010) od německého týmu Animation Arts objevil na obrazovce bonusový puzzle, po jehož složení jsme získali obraz Maxe Grubera a Niny Kalenkové s rozpaženýma rukama na přídi zaoceánské lodi při západu slunce, bylo nám jasné, že třetí díl oblíbené německé adventurní série Secret Files je na cestě.

Nezapomeňte na adventuru Secret Files 3, nám se to povedlo

Nevím, jak se to mohlo stát, ale když byla letos v červnu oznámena adventura Secret Files 3, tak jsme to na Games prošvihli. A protože jsou Vánoce čas usmíření, musíme si i my (nebo spíš já) usmířit vlastní svědomí a tvůrce z Animation Arts, protože třetí díl v sérii Secret Files zatím vypadá zajímavě a slibuje odstranění nedostatků prvních dvou her. Jaké to byly? Zejména neuvěřitelná dávka klišé v oblasti příběhu a postav, které byly navíc ploché jako...no byly ploché, neslané a nemastné. Dalším nedostatkem jinak docela kvalitních her byla překombinovanost hádanek. Ne, že byste přímo strkali psa do zásuvky, ale řada úkonů postrádala nejenom obecnou, ale i svou vnitřní logiky. A tohle všechno prý tvůrci ve trojce napraví.