
- Vývojář:
- Reikon Games
- Vydavatel:
- Devolver Digital
- Datum vydání:
- PlayStation 4:
- 26. září 2017
- PC:
- 26. září 2017
- MAC:
- 26. září 2017
- Xbox One:
- 26. září 2017
- Linux:
- 26. září 2017
- PS4 Pro:
- 26. září 2017
- Switch:
- 18. června 2020
- Xbox One X:
- 26. září 2017
- Žánr:
- Akční
- Homepage:
- http://ruinergame.com/
- Platformy:
- PlayStation 4, PC, MAC, Xbox One, Linux, PS4 Pro, Switch, Xbox One X
VIDEA
Články
Na GOGu probíhají masivní slevy na kyberpunkové hry
Staré klasiky i novější tituly za hubičku
Nový díl Games TV rozebírá Divinity: Original Sin 2, Cuphead a Ruiner
Herní podzim nabírá obrátky! Nový díl série Divinity, nostalgická skákačka Cuphead nebo stylová kyberpunková řežba Ruiner nám kradou desítky hodin, a proto si vysloužily další zevrubný pohled, tentokrát prostřednictvím našeho herního pořadu.
Kyberpunk, korupce, psychopat a brutální řežba - Ruiner v kostce
Kyberpunk byl, je a bude. A zrovna teď je ve virtuálních obchodech kyberpunková akční střílečka Ruiner. Když se podíváte na kostru hratelnosti Ruiner, spatříte celkem běžný twinstick shooter, který se nijak moc neliší od titulů Hotline Miami, Serious Sam's: Bogus Detour, Redeemer, Solstice Chronicles: MIA a spousty, spousty dalších.
Zvířecí kyborg, válečný zločinec či sadistický stroj - kyberpunková akce Ruiner představuje své bossy
Psal se rok 2091, kdy se špinavými ulicemi metropole Rengkok rozezněly hlasité výbuchy a rytmické výstřely z automatických zbraní. Nejednalo se o teroristický útok nějaké radikální skupiny. To si jen jeden maník bez zábran čistil cestu zkorumpovaným systémem. Proč? Snaží se vypátrat svého uneseného bratra. Do té doby zvuky války neustanou. Do té doby padnou desítky bossů. Je tady Ruiner.
Když vás na konci září nebude vytěžovat škola, kyberpunková řež Ruiner to zvládne určitě
„Jednou, dvakrát, třikrát, čtyřikrát… jsem bídně v jedné fázi dema chcípal, protože jsem pokaždé zapomněl použít některou z moc hezky navržených herních mechanik typu štít, bleskový přesun, granát zpomalení a tak dále. Byla to ale moje chyba (…)“ Takový dojem si Petr odnesl z akční střílečky Ruiner, kterou si letos vyzkoušel na konferenci GDC. Kompletní dojmy si přečtěte zde, ať víte, proč se těšit na konec září.
GDC 2017: kyberpunková akce Ruiner drtí hráče obtížností, ale je férová a návyková
Čas letí. Jeden rok o hře napíšete, že podle záběrů na videu atraktivně kombinuje brutální souboje s kyberpunkem, a za dvanáct měsíčků už si můžete svá tvrzení ověřit v praxi. Jednou, dvakrát, třikrát, čtyřikrát …jsem bídně v jedné fázi dema chcípal, protože jsem pokaždé zapomněl použít některou z moc hezky navržených herních mechanik typu štít, bleskový přesun, granát zpomalení a tak dále. Byla to ale moje chyba – tělo odvyklo brutální akční výzvě, kterou Ruiner nabízí hned po několika proběhnutých metrech úvodní lokace, kde jde vlastně ještě o tutoriál. Ani v něm se ale hra s nikým nemazlí, zatímco jej bez čekání obalí parádní brutální atmosférou, o kterou se starají efekty, ale hlavně dotažená stylizace a pulsující soundtrack. Ruiner připomíná šikovným grafikem opečovanou verzi Hotline Miami,, ale nejde o klon – ve většině prvků si tvůrci Ruiner kráčí moc hezky vlastním směrem.