zavřít

E3 2012 rozhovor: Jake Solomon o XCOM Enemy Unknown

Windows PlayStation 3 Xbox 360

- Rozhovor autor: Redakce Games.cz Komentáře: 0

Jake Solomon, šéf vývoje XCOM: Enemy Unknown, se hned na úvod našeho rozhovoru během letošní E3 dušoval, že  je prototyp hardcore fanouška celé série, prvního dílu obzvlášť. Dokonce šel tak daleko, že právě první X-Com/UFO označil za důvod, proč vlastně dneska ve Firaxis vyvíjí hry. A když už člověk něco podobného vypustí z úst, tak se předpokládá, že se cítí pevný v kramflecích a zvládne vám jasně a přesvědčivě dokázat, že chystaný remake je opravdu v dobrých rukách.

Jestli se to Jakeovi daří, na to se musíte sami podívat ve video rozhovoru, který najdete po rozkliku. Jake vysvětluje, jaké změny oproti původně hře navrhl, proč je navrhl a jaký budou mít dopad nejenom na zážitek hráčů obecně, ale hlavně na zážitek lidí, kteří sérii žerou podobně, jako on sám. Stejně tak se dozvíte leccos o obtížnosti hry, vlivu situace na psychologii vojáků, potažmo něco málo o příběhové omáčce, která by všem těm bojům měla dávat smysl.

Tagy: strategie sci-fi

Zdroje: Vlastní

Kupte na CZC.CZ

Související videa

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.