Postupně si zahrajete za osm různých hrdinů včetně Achilla, Agamemnóna, Hektora, nebo Parise a konflikt tudíž zažijete z obou stran barikády, jak za bránící se Trójany, tak za řecké dobyvatele. V krátkém vývojářském demu v Tokiu se hráč ujal Achilla a začal kosit desítky nabíhajících nepřátel.
Jak lakonicky poznamenává redaktor IGN, hrálo by se to dobře, nebýt toho, že až nepříjemně často narážíte na klony vojáků, které jste právě zabili - zřejmě by tedy neškodila trochu větší variabilita jednotlivých modelů.
I když Achillés byl vybaven jen jedinou zbraní, která má jinak předem stanovené kvality a přenese se hrdinovi i do dalšího levelu, byla tu také možnost sebrat zbraň po zabitém protivníkovi a začít nepřátele třeba bodat do obličeje, k čemuž je tu dokonce i příslušná animace. Na obranu jsou tu jinak dva druhy "reverzních útoků" (tedy podobné pohyby jako při útočení, akorát že opačným směrem) plus schopnost uskakování do stran. Jak budete postupně kosit znepřátelené Řeky či Trójany, naplní se vám také ukazatel Fury: po jeho odjištění se ve hře zpomalí čas, což vaším úderům dodá na přesnosti.
Někdy se ovšem hodí si tuhle lahůdku nechat třeba pro případ, že vás nepřítel obklíčí ze všech stran, nebo když se proti vám postaví některý z bossů - v tomto případě šlo o samotného boha Apollóna. Takže zatím vlastně docela pozitivní dojem, a to ještě Tecmo nepředvedli, jak budou Warriors vypadat s celým týmem ovládaných spolubojovníků.
Warriors: Legends of Troy letošní říjen podle všeho nestíhají a vyjdou tak spíš až v roce 2011 pro Xbox 360 a PlayStation 3.