Na rozdíl od Audiosurfu tady nebudete s raketkou nikam jezdit. Budete stát víceméně na místě a jezdit budou nepřátelé. Vaším úkolem bude, jak jinak, je co nejrychleji sestřelit. Hudební hra je to proto, že podle tempa zvolené písničky se bude odvíjet i tempo samotné hry. Když si tam dáte nějaký ploužáček, tak u hry možná usnete. Když tam dáte nějaký pořádný metál, tak nebudete stíhat. To je klasika, známá i z jiných hudebních her.
zdroj: Archiv
Symphony k tomu navíc přihazuje ještě speciální zbraně, které budou také fungovat na základě hudby, stejně jako střílení nepřátel - když přijde beat, nepřátelé vystřelí. Slovy vývojářů má každá písnička svoji vlastní osobnost a ta se má promítnout i do hratelnosti. Ve hře pak nechybí klasické věci jako předměty, vylepšení, power upy, odemykání nových obtížností, schopností a dalších libůstek. Prostor pro znovuhratelnost tu bude velký. Uvidíme, jestli se Symphony podaří sesadit z trůnu hudebního krále Audiosurf.... a co na to pak řekne nový Audiosurf Air.