Oficiální nároky SimCity a info o enginu
zdroj: tisková zpráva

Oficiální nároky SimCity a info o enginu

8. 3. 2012 12:00 | Preview | autor: levis |

Během panelové diskuse na GDC, věnované novému SimCity, v první řadě zazněly hardwarové nároky hry. Ty se odvíjí od použitého enginu Glassbox, jemuž byla přednáška zasvěcena: potřebovat budete procesor Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ nebo dvoujádrový Intel 2.0GHz a lepší; dále 1,5GB operační paměti (optimálně 2GB pro Windows 7 nebo Visty); grafickou kartu ATI X1800, Nvidia 7800 nebo lepší.

Hra by nicméně měla bežet i na integrované grafické kartě Intel 4100 a dalších, které podporují shader modely verze 3.0 a smí používat 256 MB sdílené paměti RAM. Během večera EA dopředu také avizovala, že limitovaná edice hry obsáhne superhrdiny, záporáky či bonusy, jako jsou například zajímavější skupinky kriminálníků.


V deluxe edici hry dostanete britské, francouzské nebo německé skiny pro svá města, abyste si tak mohli vybavit Paříž Eiffelovkou nebo po Londýně nechat jezdit dvoupatrové autobusy. Hra obsáhne online cloud pro ukládání pozic a je vyvíjená s ohledem na motto "Play anywhere". Na jakých zařízeních konkrétně půjde hrát zatím EA neřekla, ale copak by mohla takovouhle věc oznámit, a pak ji neumožnit třeba na mobilních zařízeních od Applu?

Ze zdrojů, s nimiž budete operovat, vás ve hře jinak čeká ropa, uhlí, obiloviny, dřevo, voda, elektřina a další. Jejich výskyt bude příhodně zvýrazněn na mapě, stejně jako třeba indikátor toho, nakolik by se na daném políčku mohlo vaše město rozrůst. Ve hře má být najednou až 10 tisíc "agentů" neboli simíků s úkolem (jeď do práce, běž nakoupit atd). Ale o tom už jsme psali v našem článku.

Nejnovější články