Na Among the Sleep je právě unikátní ona hlavní postava. Není moc her, ve kterých byste hráli za malé dítě či batole. Z hlavy mě teď napadl snad jen starý Messiah od Shiny, ale tam jste stejně za toho andílka kvůli převtělování zase tolik nehráli. Tady bude dvouleté dítě hlavním středobodem celého zážitku a žádné převtělování, alespoň pokud víme, se konat nebude. Budete doma, bude noc, venku bouřka a vy budete po domě cupitat nebo se i plazit - zapomeňte ale na nějaké střílení nebo akci.
“Hra vyloženě stojí na atmosféře, objevování, prozkoumávání a využívání perspektivy dvouletého dítěte pro ponoření se do hry. Hodně jsme experimentovali s fyzickým využíváním prostředí. Například vždy uvidíte tělo dítěte a budete muset využívat prostředí, abyste se schovali před nebezpečím,” řekl ve videu na Kickstarteru Anders Ugland, game designer a šéf vývoje. “Doufáme, že až si to lidi vyzkouší, tak pochopí, že to není jako další FPS jen s kamerou blíž k zemi, ale že perspektiva malého dítěte opravdu tomu zážitku hodně přidá.”
Ve videu jsou pak ukázky plazení se po zemi, lezení po šuplících s (2D) prádlem, schovávání se pod postelí a podobné věci, které ostřílení dospělí hrdinové ve velkých hororových hrách nedělají. Vzhledem k tomu, že hra už je relativně krátce před dokončením, nemuselo by se někomu zdát 200 tisíc dolarů jako málo. Je ale potřeba vzít na vědomí, že tady nejde o zafinancování vývoje hry, bez nehož by vůbec nevznikla.
Vývojáři na videu otevřeně řekli, že peníze půjdou na platy týmu - na to, aby nemuseli tvůrci dělat nějakou jinou práci na částečný úvazek a mohli se minimálně po zbytek roku soustředit jen a pouze na vývoj Among the Sleep. I kdyby se zafinancování nepodařilo, tak by hra nejspíš vznikla, jen by to asi trvalo déle a možná by to nebylo tak dobré. Kickstarter teprve začal a tvůrci z Krillbite už mají v tuhle chvíli skoro 40 tisíc dolarů, takže minimálně ze začátku mají našlápnuto hodně dobře.