Mike Laidlaw se stává kreativním ředitelem neoznámeného projektu, který vzniká ve studiu Ubisoft Québec. K této události nedošlo ze dne na den. Laidlaw se studiem spolupracuje po dobu devíti měsíců v pozici konzultanta u zmíněného projektu.
„Od prvního dne jsem byl šokovaný talentem, kreativitou a vášní québeckého týmu. V uplynulých měsících jsem rovněž poznal město a jeho vstřícné obyvatele, což mě přesvědčilo k přestěhování se sem a oficiálnímu připojení k Ubisoft Québec,“ říká Laidlaw.
Studio před pár měsíci vydalo Assassin’s Creed Odyssey a pořádně se rozpíná. Laidlaw totiž není jedinou posilou týmu. Došlo k otevření nové budovy a vytvoření 200 pracovních nabídek. Na čem Laidlaw a jeho nový tým asi pracují?
Nabízí se samozřejmě nový Assassin. Pokud se Ubisoft bude držet tradice střídajících se studií u posledních čtyř dílů, měl by následující Assassin’s Creed pocházet z dílny Ubisoft Montreal (Unity, Origins), což dává studiu Ubisoft Québec (Syndicate, Odyssey) čas na vývoj (zvlášť pokud se na něm dělá zmiňovaných 9 měsíců).
Nové pozice pak mohou pouze doplnit kádr, ale stejně tak si můžeme zaspekulovat nad tím, že by Laidlaw mohl šéfovat úplně jinému projektu. Řekl někdo Splinter Cell? Já bych byl rozhodně pro, ale těžko říct, jaké jsou šance. Plány québeckého studia se letos už asi nedozvíme.