Nový titul nese název Bound in Flame, žánrem spadá do temnější fantasy a jeho hlavním hrdinou je žoldák, kterého posedl ohnivý démon, s nímž teď musí koexistovat v jednom těle a mysli. Jeho cesta tedy bude svárem mezi lidskostí a démonickým zlem, což se bude odrážet v mnoha aspektech hry. Obecně bude platit, že démonicky ohnivé schopnosti budou mnohem silnější a čím bude soupeř náročnější, tím spíše po nich budete chtít sáhnout... a vzdáte se tak části své lidskosti. Což vůbec nezní zle.
Systémově budete tedy mít schopnosti démonické a schopnosti hrdinské, a bude na vás, kudy se budete rozvíjet, jakou cestu si zvolíte. Nepůjde ale jen o čísla a schopnosti, jak budete propadat démonovi, bude se měnit i vaše vzezření. Navíc, jednotlivé kapitoly budou více či méně modifikované podle toho, jak moc z démona jste přijali a samozřejmě i dle toho, jak se v některých fázích rozhodnete. Ve výsledku pak mají mít některé kapitoly výrazně odlišný obsah pro různé styly hraní.
Základní tři větve stromu schopností budou pro boj, ohnivou magii a vraždění (assassination). Boje budou akční, v reálném čase a co se týče postavy, nadesignujete si ji, jak budete chtít, takže nedostanete do ruky hotového hrdinu předem určeného vzezření a pohlaví. K tomuhle hrdinovi se během hry přidají i společníci, s nimiž budete klasicky utvářet vztahy, a kdyby vám to k RPG aspektům nestačilo, najdete zde i systém craftingu.
Hra vyjde koncem roku na PS3, PC a X360.