Kooperativní režim půjde nyní hrát až ve čtyřech lidech - hráči se do něj mohou připojit (a odpojit) kdykoli, navíc nebudou chybět checkpointy a další kooperaci zpříjemňující prvky. Na výběr bychom měli mít širokou škálu rób a kouzelnických holí, které půjde zužitkovat proti novým typům nepřátel. A když půjde do tuhého, měl by podat pomocnou ruku Vlad, který prý není, navzdory svému jménu, upírem. Když se ale spoluhráči rozhodnou naráz pobít, nepomůže ani Vlad. Ano, friendly fire bude fungovat i ve dvojce.
zdroj: Archiv
"První Magicku si užily miliony lidí i poté, co jim čirou náhodou přátelé nechali vybouchnout hlavu díky fire beamu. Nová kapitola ságy Magicka předvede nové prvky v hratelnosti a nové možnosti úprav, všechno v nádherném vizuálním stylu s hezkými animacemi na PC a PS4. Naši hráči budou moct ovládat své kouzelníky přesně tak jak budou chtít, tedy pokud jim jejich kamarádi dovolí žít tak dlouho," napsal v tiskové zprávě Fredrik Wester, šéf Paradox Interactive.
Magicka 2 si vezme tak trošku příklad z Diabla III a pomocí "Artefaktu" lze upravovat jednotlivé herní prvky - každou úroveň si tak lze upravit k obrazu svému a zajistit tím větší znovuhratelnost. Datum vydání si zatím nechali vývojáři ze studia Pieces Interactive pro sebe a není uvedeno ani v tiskovce od Paradoxu. Snad to nebude trvat rok...