Vývojáři ze Zipperu byli vždycky mezi těmi sympaťáky, kteří se snažili komunikovat s hráči a vycházet jim vstříc, byť to občas nebylo úplně k prospěchu samotné hry.
zdroj:
tisková zpráva
Po rozpačitém prodejním výsledku
M.A.G.u a více než rozpačitých výsledcích
SOCOM 4 a to jak v oblasti kritiky, tak prodejů (jenže kdo si koupí ryze multiplayerovou záležitost, když nejde PSN?) došlo i na pracovní stínání hlav.
Podle blíže neurčeného
zdroje přišlo o práci třiatřicet lidí. Sony ovšem deklaruje, že jde zcela běžnou redukci stavů poté, co byly vydány dva velké tituly a je třeba znovu zrevidovat zdroje. Ať už je to jakkoliv, když člověk přijde o práci, není to příjemné a i když chybovali, lidé ze Zipperu vždy byli svým hrám oddáni, což dokazuje i dlouhodobá intenzivní podpora M.A.G.u. Jenže byznys je byznys.