
Cousens tuší, že takovýto přístup by se moc nelíbil koncovým prodejcům her. „Je to směšné. Prodejci se postaví do pozice, kdy odmítnou prodávat hry, pokud se přejde na online. Vydavatelé zase hrozí tím, že dají spoustu bonusového obsahu k dispozici skrz DLC, z nějž obchody nebudou nic mít. Musíme najít kompromis“.
„Musíme je přesvědčit, aby skladovali hru po určitou dobu a následně ji stáhli, ale zároveň měli něco z navazujícího DLC. Jak toho dosáhnout? Možná skrze nějaký kód hry, nevím, ale jsem si jist, že bychom byli schopni něco vymyslet“.
Codemasters se tak poměrně jasně vymezují, což jim nemusí vytvořit zrovna pozitivní PR. Když srovnáme jejich přístup kupříkladu s Activisionem, který se rozhodl, že nepůjde hlavou proti zdi, nejde se nepodivovat nad určitou Cousensovou naivitou. Prodej her s polovinou obsahu není něco, na co by hráčská komunita reagovala pozitivně.