Po pár hodinách však Jiří Rýdl z IDEA games raději vzal nám poskytnutou informaci zpět kvůli obavě, že k tomu zřejmě dojde až příští týden, nicméně ani ten neberte jako tutovku. Tou naopak je velký úspěch hry v Německu, kde se ihned v prvním týdnu po uvedení na trh stala tamní nejprodávanější hrou a předehnala tak Anno 1701 (2.), NFS: Carbon (3.), The Sims 2 (4.) či Battlefield 2 (9.).
Všechny ty, kteří by o krabici s logem Armed Assault nezavadili ani pohrabáčem kvůli přítomnosti StarForce, potěší okamžitá dostupnost české verze hry digitální distribucí (3,2 GB) přes portál Sprocket, kde SF nahradila ochrana Softwrap. Malým zádrhelem je nemožnost uhradit nákup přímo českými korunami, resp. jsou tam uvedeny (939 Kč bez DPH, 1117 Kč s DPH za ArmA), ale při placení se peníze z vašeho účtu přepočtou na eura, protože jinak to podle Jiřího Rýdla systém nedovoluje.
-
"Sprocket je postavený na systému ZenCart, který umožňuje připravit vlastní online obchod z předem naprogramovaných částí," představuje portál Martin Klíma, vedoucí projektu. "Samotnou distribuci a platby pak smluvně zajišťuje společnost Softwrap, která tuto službu úspěšně provozuje na podobných portálech v zahraničí." Přestože nabídka donedávna obsahovala pouze starší tituly Shade: Wrath of Angels od Black Element Software, UFO: Aftermath a UFO: Aftershock od ALTAR games, během úvodních týdnů provozu byly prodány v průměru dva tituly denně. Toto číslo ovšem řádově vzrostlo s nabídkou nejnovější hry společnosti Bohemia Interactive – ArmA: Armed Assault!
"Jsme rádi, že můžeme českým hráčům nabídnout absolutní novinku jen pár týdnů po vydání také online," říká vedoucí studia Bohemia Interactive Marek Španěl. "Teď už rozhodně nehrozí, že by hra byla před Vánoci vyprodaná." Hra ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu od 8. prosince za koncovou cenu 39,90 EUR a v pátek 15. prosince nabídku doplní také platinová edice Operace Flashpoint v české verzi za pouhých 9,90 EUR!