Aggressors: Ancient Rome

Aggressors: Ancient Rome

Články

Tea Club #30: Pavel Kubát o Aggressors: Ancient Rome

Nejprve to měla být strategie z období druhé světové války, ale po několika letech Pavel Kubát změnil zasazení do období rozmachu římské civilizace. Dohromady nad vývojem Aggressors: Ancient Rome strávil deset let, které zakončil vydáním na konci srpna 2018. Během té doby prošla hra mnoha úpravami (se starší grafikou můžete srovnávat třeba v článku od Vaška) a stala se propracovanou 4X strategií inspirovanou velikány jako Civilization nebo Rome: Total War. Jak se od jmenovaných liší, a jak fungují herní pravidla, vám řekne Pavel v třicátém Tea Clubu.

Česká strategie Aggressors: Ancient Rome se rychle blíží a láká do bety

Česká 4X strategie Aggressors: Ancient Rome se od doby, kdy jsme o ní psali naposledy, pořádně rozrostla. O nový podtitul, o zkušené vydavatele Slitherine, o spoustu obsahu – takovou spoustu, že se za chvíli chystá plné vydání. Po vůdci schopném vyzdvihnout je ke slávě a velikosti touží Řím, Kartágo, Athény, Sparta, Ptolemaiovci i spousta nemytých barbarů. Kdo má odvahu a chuť pustit se do propracované simulace antického stratéga, ten ať si začne ostřit gladius.

Česká tahovka Aggressors vás zavede do dob antického Říma

S českou tahovou strategií Aggressors z doby starého Říma jsem se naposledy setkal v únoru minulého roku na půdě Vídeňské univerzity, kde právě probíhala herní konference CEGC 2016. Zaujala mě svou očividnou ambiciózností a touhou konkurovat velikánům typu Total War: Rome II na jejich vlastním písečku. A po dlouhé době, kdy o hře nebylo nic moc slyšet, zveřejnili tvůrci informace o updatu, který by měl vylepšit grafiku, dobovou atmosféru a celkově realističnost celé hry.
Hodnocení
GAMES.cz
7/10
Hodnocení Metacritic:
76/100
Datum recenze:
6. září 2018
Recenze