Nejnovější články
Taktická akce Ready or Not se kvůli konzolím mění. Ubyde násilí a nahoty
Nekompromisně, ale s mírou
Nešikovné užití AI budí další kontroverze. Hráči The Alters našli zbytky odpovědí na prompty
Stroje opět nahrazují lidi
Brno má konečně metro! Bohužel jen v hororu Brno Transit od vývojáře Spytihněva
Další svérázný unikát
Kontroverzní Space Marine remaster mění strategii. Titus vrací peníze i možnost upgradu
Dočasná řešení pro akční řež
Cena použitého PS5 spadla pod 9 tisíc, je ve skvělém stavu a s roční zárukou
Mobil Pohotovost v rámci akce Limitované nabídky sráží ceny
Tvůrci Life is Strange a Lost Records propouští. Z Don’t Nodu odchází lidé z klíčových pozic
Další oběti turbulentní doby
Nejčtenější články týdne – Na pláži
Od Death Stranding 2 po korejskou akci Stellar Blade.
Pod radarem: Čeští robůtci, tvořivé MMORPG, survivors s Pinocchiem i alternativní Stalker
Či bezgravitační akce a přejíždění zombíků
Poslechněte hřmotný orchestr: Kingdom Come: Deliverance 2 v Praze oslaví úspěch koncertem
Hudba středověku v O2 universu
DayZ s Badlands příští rok přivítá obří pouštní mapu, druhý díl zůstává v nedohlednu
Sucho, válka a boj o přežití
GDS 2016: Ivan Buchta - Tvorba rozsáhlých prostředí ve hrách Arma a DayZ (přednáška v angličtině)
GDS 2016: Ivan Buchta - Tvorba rozsáhlých prostředí ve hrách Arma a DayZ (přednáška v angličtině)