Asylum
Věková dostupnost

Asylum

Články

Adventurní speciál #5: výlet do sanatoria v lovecraftovské adventuře Asylum

Agustín Cordes miluje hororové příběhy natolik, že s kolegou Grazianim vydali v roce 2006 vůbec první komerčně šířenou argentinskou hru Scratches. Hororový příběh tehdy zaujal hráče po celém světě, ale studio Nucleosys se jim bohužel rozpadlo pod rukama. Cordes však krátce poté zakládá vlastní studio Senscape a oznamuje hororovou first person adventuru Asylum, která se inspiruje motivy z díly H. P. Lovecrafta, a letos už je tedy ve vývoji pátým rokem. Na první pohled se může zdát, že s Asylum něco není v pořádku, ale opak je pravdou, jak se dozvíte v následující reportáži.

Adventurní speciál: představení first person hororu Asylum

Loňská vlna adventurní Kickstarter mánie ještě nestihla zplodit jediný kus ovoce, a už zde máme vlnu další. Určitě všichni víte o Dreamfall Chapters, možná nevíte (ale měli byste) o retro projektu Mage’s Initiation, a třeba vám také unikla kampaň na čerstvě zafinancovaný horor Asylum. Dva projekty už mají penízky jisté, třetí vytyčeného cíle podle všeho též dosáhne, ale na všechny je ještě stále pár dnů čas přispět se svým dolarem do mlýna.

Asylum - hororové adventurní dojmy z GC 2011

Herní vystava Gamescom 2011 byla bohatá na spoustu zajímavých her, nechyběly mezi nimi ani adventury. Právě na ně se zaměřil Petr Ticháček, poctivě je všechny oběhal, obhlédl a některé si i zahrál, aby vám mohl z každého jednotlivého titulu nabídnout své dojmy v rámci adventurního speciálu. Výpis všech článků, které v rámci speciálu vyšly, najdete za tímto odkazem, dnes se zaměříme na hororovou adventurku Asylum z Argentiny, která na PC a možná i konzolových platformách, vyjde v průběhu příštího roku

Gamescom 2011 - horké adventurní novinky

Tak vám opravdu nevím. Před pár týdny jsem tady na Games v rámci seriálu historie adventur povídal, jak žánr postává na křižovatce, jak se mu právě láme chleba, a jak o něj vydavatelské domy postupně ztrácí zájem… A teď, po návratu z Kolína nad Rýnem, mám dojem, že už jsem hodně dlouho veřejně nenaplácal takové nesmysly. Na herní výstavu Gamescom jsem se rozhodl vyrazit na den. Na jediný den s tím, že si domluvím pět, šest schůzek, protože víc vystavovatelů tam s adventurami být přece nemůže. Zajistil jsem si dopravu zpět s odjezdem na večer prvního výstavního dne, a začal domlouvat schůzky. První, druhou, třetí, šestou, desátou, patnáctou… What the f…?