Vyobrazit ve hrách správně elementy je extrémně náročné. Dobrou laťku nastavuje vždycky voda, která jeden čas působila jako jedno z mnoha měřítek herní grafiky. „A jakou to má vodu?“ Taková otázka byla relativně běžná a hry se předháněly v tom, kdo tuhle náročnou disciplínu zvládne lépe. Přirozeně šířící se, ničící a vizuálně pestrý oheň ale není o mnoho pozadu, jak jste se ostatně mohli přesvědčit v článku o nejlepším videoherním ohni, ze kterého se hned stal jeden z nejčtenějších článků uplynulého týdne.
Nejčtenější články týdne
3D tiskárna mi zničila život
Zpověď závisláka na plastovém cracku
Deset tisíc hodin práce v koši. Web s herními průvodci se distancuje od Diabla Immortal
Morální postoj
Dal jsem druhou šanci Elden Ringu. Od té doby hraju SnowRunner…
Když selhávání nebaví
Nejlepší videoherní oheň? Předběhl konkurenci o celou dekádu
Písně ohně a kódu
Jak bychom přežili 24 hodin ve hře, kterou jsme hráli naposledy
A jak by se to povedlo vám?
Redakce doporučuje
The Division Resurgence vás vrátí do otevřeného světa New Yorku na mobilech
Ambiciózní střílečka do ruky
Červnové recenze na Games.cz: Dvě devítky vyvažují jednu trojku
Slavné značky i noví neznámí
Jaké hry vyjdou v červenci?
Dosud nejbídnější měsíc v roce
Pirátská akce Skull & Bones skutečně vyjde letos na podzim
Jestli to tedy někoho zajímá
Šéf Blizzardu hájí mikrotransakce v Diablu Immortal
Naprostá většina hráčů ve hře neutrácí